2010. április 1., csütörtök

Egy egész heti jövés-menés

Mert mi mást is csinálnék egész héten........ jövök-megyek. Ma a szivárványkában kezdtem a napot és amikor hazaértünk addigra itt várt egy új ajándék. Franciskától kaptam a csomagot, mivel sajnos nem tudott eljönni, volt annyira jófej a Mamija, hogy még a nagy "útnakindulás" előtt még sorban is állt a postán miattam.
Drága Franci. Teljesen eltaláltad az ízlésem, szuper ajándékot küldtél, nagyon örültem neki. Nagyon szépen köszönöm. Látom végre egyesült a családotok, biztos nagyon örülsz, hogy Apukád és Anyukád is babusgat végre Téged. Itt bontom az ajándékokat, látod, hogy virulok?....

























Délután Mamival lementünk a partra, kacsákat és hattyúkat etetni. Mivel Apuci kicsit túlvásárolta magát kenyérből még a szülinapi bulimra, vagy 3 kiló kenyeret szórtunk szét a madárkáknak



































Ezután egy nagyot motoroztunk és megnéztük az épülő pavilonokat, amiket már Húsvétra emelnek a parkban. lesz állatsimogató, arcfestés, tojásfestés...sok csudijó program.
Aztán még a parkba is elgurultunk. Jó sok gyerek volt ott, azt sem tudtam hirtelen kihez, merre szaladjak. Aztán másztam






majd csúsztam








aztán összebarátkoztam egy kislánnyal, akivel nagyon jót játszottunk és nagyon jól el is beszélgettünk. Mondjuk annyi baj volt, hogy ő németül mondta én meg neki magyarul, de ez a nyelvi nehézség nem nagyon zavart minket, annak ellenére szuperul megértettük egymást és felhúztunk egy nemzetközi homokvárat.









Tegnap a Szilvi néni azt beszélgette Mamival, hogy a nyuszi a Koppányék kertjébe fogja tojni a csokitojásokat, úgyhogy megyünk és megkeressük.
Az eredményről természetesen beszámolok.
Puszi, Lulu

Ui: Franci, még egyszer köszönöm szépen a szülinapi ajándékot.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése