2010. április 7., szerda

Apu szabin....

...és ma ő vitt el a szivárványkába és ő is jött értem. Igazából minden a szokott módon ment, kivétel kajamaradékos volt a szám (Mami megmossa mielőtt hazaindulunk), otthagytuk a Bá-t, amiért visszamentünk félútról és a végén azért mégis ott maradt valami...a szoknyám:-). Na mindegy, azért hazaértünk, de látszik, hogy Apa nem egy gyakorlott "értemjövős".
Tegnap meglátogattam az Evit. Cuki barátnőm, sokat nőtt és magyaráz is mindenről. Igaz én is egész nap beszélek, de most visszafogott voltam, csak haraptam.:-(Mami bánatára, újra.
Délután meg megvolt életem első Skype beszélgetése Barbival, meg Norbival, egyenesen interurbán Tomszkból jelentkeztek....Nem annyira értettem a dolgot, hogy akkor ez most hogy, de integettem nekik és amúgy magamat skubiztam a képernyőn.

Ja, és kaptam egy cajgát. Egy csajos, rózsaszín-glitteres, hello kittis csengős biciklit. Na, mit szóltok?...már ekkora nagylány vagyok, biciklivel járok.



És meg egy nagyon fontos közlemény a mai napra:

Pite nénikémnek boldog szülinapot kívánok sok szeretettel, millió puszival.



Lulu

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése