2010. április 13., kedd

Beszélek...beszélek...beszélek...

Mami annyit örül mostanában, ha megszólalok, mert elkezdtem egész szépen, kereken beszélni......mondatokban. Nem csak szavakban, nem bizony. Mondatokban! Neki ezek újak, pedig én tisztában vagyok vele, hogy tudom ezeket, de ma megleptem Mamit is a következőkkel:

"Kérek szépen"-és mutogattam a műzlire (jaj Mami olyan büszke volt, hogy milyen szépen tudok kérni, még vissza is kérdezett, hogy "Mit mondtál? És kerekedett a szeme...nézett rám, hogy akkor ez most komoly?)Igen: "kérek szépen"-így.
Aztán mondtam: "tejet isz" (is-ugye)
Később: leesett egy játékpillangó:
"leeszett a pillangó" Mami kikönyörögte, hogy ezt mondjam még ötször-hatszor el egymás után annyira tetszett neki, hogy ezt így magamtól magyarázom. Nem tudja honnan tudom azt a szót, hogy pillangó. Én sem tudom, honnan, de tudom és kész passz.
Aztán teapartit rendeztem a Fifi házban és azt mondtam:
"Jön Kakalin isz"-Jön Kankalin is. Na itt már Mami tényleg büszke volt rám.

Na, de az abszolút kedvenc, az "ez mindent visz" mondatom: a "szeretlek Anya" és a nyakkarolós módszerrel a Mami napjának fénypontja, jobban mondva: "a zin apont".
Ja, és még egy mai teljesen nyelvtanilag helyes mondatom a következő. "Nem akarom". Hát igen, nem is én lennék, ha ezt még nem szúrnám oda egy-két dologhoz, mint pl az orrszívás, utolsó falat étel letömködése a torkomon, vagy az abszolút antikedvenc a fürdeni menés reklám nézés helyett...

Egyszóval a mai nap tiszta traccsparti volt. Pedig ezek a dolgok itt vannak a fejemben, csak ma így egyszerre jött ki. És van ám még a tarsolyomban, csak nem akarok mindent egyszerre egy nap elsütni. Izguljanak csak, miket tudok még.

Délután a haramia partin akkorát bunyóztam a Koppánnyal, mint Lolka és Bolka az utolsó vajaskenyeren. Nem nagyon izgatta a Koppányt, hogy én vagyok a házigazda, meg a nő, ugye, úgy meggyúrt, mint pék a kenyértésztát. De persze én vissza, és egymást nyüstöltük egész este. Nagyon élveztük, különben. Igaz a buli végén a Sárával smacizott, de a nyálas dolgokat úgysem kedvelem:-), nekem jó a verekedés is.
Csók mindenkinek, Lulu

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése