2010. március 28., vasárnap

Szülinapos







Kedves Lulu-blog olvasók. A mai egy különleges nap nekünk. Lulunak, Apukájának és nekem is, ezért ma egy különleges bejegyzést kap a nagylány a Mamikájától. Arra gondoltam, hogy a mai napon megosztom veletek, Lulu születésének történetét. (Talán mikor Lulu egyszer visszaolvas, ő is örül, hogy ezt is megírtam itt)
2008 március 22-én kellett volna érkeznie, de popóval lefelé, 3670 grammosan olyan jól érezte magát, hogy a dokim kopogtatott be hozzá egy héttel később, március 29-én. Pedig annyira drukkoltam, hogy ne kos legyen. De az lett a drágám és ez a tüzes "fejjel a falnak" temperamentum az én Lulukám abszolút jellemzője. De hát olvashatjátok minden nap, nem egy elveszett gyerek.....
Szóval az a két évvel ezelőtti nap életem legcsodálatosabb napja volt. Nekem is, Tominak is. Bár hét óra húszkor még nem az jutott eszembe, hogy ez egy csudiszép nap, mert görcsök között fetrengtünk Luluval, Tomi meg kétségek között, hogy akkor ebből az egészből mi is lesz, de két órával később mikor rám nézett Luluka és sírt, jelezve, hogy él, lélegzik és minden rendben....hát ezt az érzést az anyák ismerik, a többieknek meg hiába is mesélném...a legcsodálatosabb emberi kötelék alakult ki egy szemvillanás alatt.
Luluval különleges azóta is a kapcsolatunk. Szoros kötelék, ami sosem lesz látható más számára és sosem fogjuk tudni meghatározni mi, magunk sem, de az az erős kapocs ott van kimondatlanul is közöttünk.
Lulukám, köszönöm. Köszönöm, hogy vagy nekünk. Köszönöm, hogy Te szerveztél családdá bennünket Apucival. Köszönöm, hogy türelemre tanítottál. Azt kívánom, hogy ne csak a szülinapod (bár az különösen) legyen minden napod gyönyörű. Legyen szép az életed és nagyon fontos, találd meg a boldogságot. Ha majd döntened kell valamiben gondold át az eszeddel és dönts a szíved óhaja szerint. És ne feledd! Nézd a Holdat és nyújtózkodj, próbáld meg elérni, de miközben nyújtózkodsz felfelé, kapdoss el néhány csillagot.
Szeretlek,
Mami

Ui: Ide csatolom Nektek Lulu dalát. Ha ezt meghallja bepörög és táncol a lányokkal. Ma ez még neki is szól.

2 megjegyzés:

  1. Nagyon boldog szülinapot kívánunk! Nyáron találkozunk addig is vigyázz magadra. Millió puszi: Franci

    VálaszTörlés
  2. Köszi Franci. Te pedig vigyázz magadra azon a hosszú úton. Puszi

    VálaszTörlés