2010. április 21., szerda

Shopping, randi

Miről írjak? Miről írjak?......hisz a napjaim hasonlóan telnek. Kedden a pasimmal randiztam






de most a motorozás után nem a Marcipánban páváztunk, hanem kinyitották a teraszt a Roxiban és oda hívott meg a Koppány. Igaz, hogy szegénykém akkorát esett a motorral, hogy majd' kitört a foga, ráadásul még jól meg is haraptam, de azért remek volt a délután.



Látszik, hogy lassan bekúszik a tavasz a télbe, mert nyitnak a teraszok, üldögélnek az emberek az utcán a padon és Mami minden nap szoknyát ad rám.
Ma mi is sokat jöttünk-mentünk a városban. Shoppingoltunk, ügyeket intéztünk és megvettük a ruhámat, amiben majd megkeresztelnek.
Hogy tetszem?



Most már minden készen áll a keresztelőmre, csak Apucit kell még előttem megkeresztelni, aztán már csak össze kell hangolni a két családot, Eviéket, meg minket. Remélem addig nem növöm ki a rucimat. Ja majdnem cipőt is kaptam hozzá, de azt nem voltam hajlandó felpróbálni. Pedig az eladó néni is kuncsorgott, hogy "Na próbáld fel szépen..." -persze, mert el akarta adni, de én nem! Befeszítettem a lábujjaimat és slussz, ha nem akarom én fel nem próbálom!

Délután az Edivel (akit Edének hívok, pedig nem is fiú) meg a Marcival játszottam a kertben, aztán vitt Mami a Laci papához.

Franci, gyógyítsd a blogod, mert elmaradtam egy pár nappal és nem tudom megnézni a fotóidat.

Puszi mindenkinek, Lulu

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése