2010. április 28., szerda

Minden nap baleset

De tényleg, ahogy növök úgy vagyok egyre vagányabb és hát nem mindig jól sülnek el a dolgok. Mondjuk ma eleve nem indult jól a napom, mert Mami bevitt a szivárványkába és amikor ment el mi már reggeliztünk. Egy apuka azonban bekopogott az ablakon, nosza mind szaladtunk az ablakhoz, hogy ki kopog....Engem a kopogó ember nem nagyon izgatott annál inkább a tény, hogy a Mamikám ül be épp a kocsijába és megy el. És ez annyira rosszul esett ma, hogy kiborultam. Mami majdnem visszajött értem, de utólag kiderült, hogy ez csak két perces sírás-rívás volt, mert amúgy szupi volt a barátaimmal. Már áll az óriás trambulin is az udvaron. Jut eszembe, trambulin. És erről kezdtem írni az elején, mármint a balesetekről....mert ma kicipzároztam a trambulint, hogy ki tudjak szállni, ahogy szoktam. De valahogy siettem Marcihoz játszani és nem figyeltem és kiestem fejjel a betonnak, zutty letört egy pici a fogamból.
Jó-jó nem látszik, csak Mami látja, de azért nem volt kellemes a potty.
Mami már előre aggódik, hogy mi jöhet még....Egyenlőre nem tudom, én igyekszem vigyázni magamra, de úgy tudom, hogy a saját bőrömön kell megtapasztaljam meddig mehetek el.....Hát ma egész a betonig...fejjel:-( de ígérem, igyekszem vigyázni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése