2010. április 26., hétfő

Óvodában voltam



Én, Horváth Liliána, a mai napon felvételt nyertem a siófoki Micimackó oviba, ezáltal tagja lettem a kiscsoportos, korcsoportos társaságnak, és ez nem vicc.
Erre azért került már most, így két évesen sor, mert az óvodában egy évben csak egyszer van beiratkozás és mire óvoda-érett leszek már elkezdődik az új év, vagyis, akkor már nem lehetne beiratkozni amire három éves leszek. Az igazság az, hogy sok kedvem nem volt ehhez a beiratkozási procedúrához és ezt az ottani nénik tudtára is adtam. Három néni is volt bent az ovi irodájában. Egy, aki írta az adataimat, egy, aki jegyzetelt rólam (és akinek Mami folyamatosan mondta, hogy amúgy nem vagyok egy nyekergőgép, csak ma, és csak most...de tényleg....) és egy harmadik, aki csak bent ült a másik két nénivel. Különben aranyosak, tündériek voltak, csak nekem nem volt jó kedvem. Egyébként mi most turpisságot csináltunk, mert ugye nem fogok ide oviba járni, de azt tanácsolták, hogy költözés után majd könnyebb lesz úgy ovi helyet találni Budán, hogy nem beíratni, csak átíratni kell engem. De azért most én még Micimaci ovis vagyok egyenlőre.....
Ennyiben ki is merült a délelőttünk, a délutánt meg a kertben töltöttem Edével, Gergővel és Marcival. Valahogy így:











Később átverdázott hozzám a Koppány. Kapott egy elektromos autót, amitől rám jött a frász, csak a bokor mögül kukkoltam, bár egy puszira előjöttem. Jó-jó féltem, de azért Koppány nagyon menő volt, ahogy nyomta a gázt.
Holnap nem megyek a Szivárványkába. Színházba megyünk, Koppány, Sára, meg én és a Mamik, meg Sárának Apukája, mert Mamija már dolgozik. Szupi lesz remélem, a Csizmás kandúrt nézzük meg. Holnap beszámolok róla. Puszi, Lulu

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése