2010. április 25., vasárnap

Tejallergia

Na, hát ezt ússza meg mindenki, mert ez nagyon nagy kiszúrás velem. (Franci Neked ismerős lesz a mai bejegyzésem, csak nálad hamarabb rájöttek:-)Hogy is írtad? No milk today? Hát...nekem sem...:-()

Szóval, végre nálam is kitalálták, hogy mitől van a "szétvakarom magam" kiütésem és menő-manó hasam. Végtére is egy doktornéni rájött anélkül, hogy agyon szurkáltak volna, hogy a tej az Lulunak nem barát, így egész jól megúsztam ezt a történetet is. Amúgy sem szeretek tűpárna lenni, de hogy még mindenféle puccos allergán kotyvalékot is tetováljanak a bőrömre azt úgysem nagyon tűrtem volna, így örök hála egy dokinéninek Budapestről. Egy szó, mint száz a következő finomságok (mondhatni kedvencek) kiírtva a napi étrendemből:
-sajt
-fagyi (ami tejes-Siófokon ezerből, 999 tejes, de Mami felkutatott egy vizes eprest! Hurrá!)
-joghurt
-tej és minden, ami ezzel készül. Mindezekből igazából a vanília fagyit és a sajtot sajnálom és még nem is tudom mi lesz velem, mert konkrétan sajton el is tudnék éldegélni, ahogy teszem is, a fagyi meg akár álmomból is felriaszthatna, megbocsátanám neki, annyira szeretem, de hát mit tegyek, ha vakaróznom kell tőle.
Mami azt ígérte, ha Budapesten leszünk, akkor felkutat nekem minden tejmentes finomságot, illetve kinövöm majd ezt a szupi kis kórt.


Különben most hétvégén kaptunk egy kis "nyári ízelítőt". Melegen süt a Nap és már előszedte Mami a naptejet is, de azt még nem engedtem, hogy bekenjen vele:-(. Tényleg erre a tejre nem vagyok allergiás, mert ezt a kenekeckedést szívesen megúsznám?!
Ági nagyi is itt van nálunk és el is vitt engem Mamival shoppingolni. A vásárolgatás annyira megtetszett, hogy vetettem magamnak egy játék pénztárgépet, amin egész nap árulok, számolok, nyomkodok, minden mozdíthatót eladok a lakásból a családomnak. Itt van, ő az:


Mindenkinek további szép hétvégét, megyek is, játszani a kertbe, csak ebédre jövök be. Puszi, Lulu

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése