2010. április 5., hétfő

Engem ugyan nem......

........locsolnak meg a fiúk. Szóval ma van az a bizonyos locsolkodós nap. Egész reggelig egész jó kis mókának tűnt. Papapa itt aludt nálunk, mert Apuci meg Mami bálban voltak, így ő volt az első locsolóm. Kapott is érte egy piros tojást. A második locsolóm az Apuci volt. Eddig még oké volt a dolog. Aztán fél kilenckor locsolókkal felszerelve csöngetett be a Marci meg a Máté és annyira, de annyira rám jött a frász valahogy, hogy bebújtam az asztal alá és amíg verseltek és meglocsolták a Mamit csak néztem őket. Aztán, amikor indultak haza azért előbújtam, de a locsolást továbbra sem engedtem meg nekik. Brrrrrrr:-( nem tetszik. Később jött a Gergő és az újságos bácsi kisfia, de őelőlük is a már bejáratott helyemre bújtam az asztal alá és Apu határozott felszólítására sem jöttem elő. Illetve amikor előhúzott engem, hangos tiltakozásba kezdtem a locsolás megúszására. Nem, nem és nem! Na! Ezt nem nekem találták ki. Így telt a húsvéti locsolkodásom. Bujkálva.
Ja, és az ég is locsol minket, egész nap esett az eső. Hamarosan kiköthet nálunk a Noé a bárkájával a kertben is.

további szép Húsvétot mindenkinek, puszi, Lulu

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése