2010. március 5., péntek

Vége a hétnek

Hát a madárfüttyös, tavaszi pusszancs nem annyira akar bejönni, mert olyan hideg van, hogy csak na. Most jöttem be a kertből, ahol Mamival szaladgáltunk és a szomszéd gyerekekkel labdáztam és majdnem odafagytam a labdához. Mami azt ígérte, hogy a szülinapomat már a teraszon tartjuk, úgyhogy hajrá-hajrá Napocska, ne csak meteoritokat küldj, hanem egy kis meleget is, ha lehet.
Na, megvolt a meccs, megvolt a budapesti újabb kirándulás is.
1:1 lett az eredmény, de szerintem nekünk kellett volna győzni, főleg, hogy én, mint fődrukker végignéztem a meccset és Ági nagyi, akinek borsózik a háta a focitól, feláldozta a Barátok köztöt. No, mindegy én drukkoltam, főleg Sanyinak!!! Bekészítettem a kisszékem és úgy skubiztam a tv-t.





Ági nagyinál az időm nagy részét amúgy a parkban töltöttem, ahol úgy játszottam a 4 éveseknek szánt toronyban, hogy Ági nagyi sorozatos szívszérütésben részesítette saját magát, amikor végignézte, hogy küzdöm fel magam a tetejére.











































A Mami nem izgult annyira, csak drukkolt nekem. Találkoztam új barátokkal is, épp itt hintáztatom az egyik új barinőmet, Júliát.




A Szivárványkában ma én voltam a főnök. Egyrészről ma csupa olyan pajtim jött, akik mind később csatlakoztak be a csoportunkba, vagyis én voltam a senior, kettő, meg a Félix nem volt, így automatikusan átvettem a szerepét. Szegény új kislányt úgy elirányítottam, hogy Anikónak le kellett ültetnie, külön a többiektől. Én hangot is adtam nemtetszésemnek és hangosan óbégattam, hogy én csak a "munkámat" végzem, de nem hatottam meg sem Anikót, sem Beát. Mami is leszúrt jól, úgyhogy asszem visszaadom a stafétát a Félixnek, ha visszajön végre.
Gabó anyukája meghívott hozzájuk a jövő hétre játszani, mert állítólag Gabóka annyira szeret engem, hogy különórát kell kapjunk, hogy jobban megismerhessük egymást. Ezúton üzenem Neked Gabó, hogy már alig várom, hogy felfedezhessem a Te szobádat és átfürkészhessem az összes játékodat.
Végre jön a hétvége, Apuci is nemsokára hazaér a munkából, úgyhogy megint előadhatom az "én vagyok a központ a családban"-t és körülöttem pattoghatnak az ősök. Illetve Apunak át kel adnom majd vasárnap egy kicsit a szereplésből, mert az ő névnapja van. Én nem is tudtam, hogy van olyan nap, hogy "Apa névnap"............
Nagypapa, készülj amúgy, mert az egyik kedvencedet vettük reggel, libamájat....
Szép hétvégét mindenkinek, Főleg Nektek kedves messzi-messzi amerikai és ausztrál olvasóim, akiket sajnos nem ismerek, de visszatértek minden nap, hogy elolvassatok. Ezúton is köszi az érdeklődést, nagyon kedves Tőletek.
Puszi, Lulu

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése