2010. március 21., vasárnap

Megkezdődött a szülinapom

A mai napom egy igazi nagy meglepetéssel indult. És nem csak azért volt nagy, mert tényleg nagyon meglepődtem, hanem maga a meglepetés is óriási volt. A Nagypapa egy trambulinnal érkezett. Olyan nagy volt az örömöm, hogy alig bírtam kivárni, amíg összeszerelték. Ölelgettem, puszilgattam a trambulinomat és, amint elkészültek az összelegózásával, belevetettem magam és csakis parancsszóra voltam hajlandó kijönni.
De komolyan. Én ebédelni sem akartam meg mást nagyon játszani sem, csak ugrálni hopp....hoppp...hopppp.













Marci délután trükköket is tanított, hogy ne csak le-fel le-fel ugrizzak, hanem lehet popóra és utána vissza állva.






Na, a vissza állva még nem megy, de a popóra ugrást már tutira kigyakoroltam.






Azért ma kaptam meg, mert az összeszerelést nem akarták a bulim előtt csinálni, ami jövő vasárnap lesz. Addig is tudok gyakorolni, hogy mire jön Koppány, Sára és Franci, már valami mutatványt is be tudok mutatni nekik.

Egyszóval érezhetően a levegőben van, hogy nemsokára szülinapom lesz. Látom, mert a visszaszámlálóm már csak egy számjegyű és a Mami nem engedi, hogy benézzek a ruhásszekrényébe. Azt hiszem van ott valami.........


Nagypapa, köszi még egyszer ezt a szupi ajándékot, mondtam már, hogy nagyon szeretlek Papapa? Lili

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése