2010. március 24., szerda

Levelet hozott a posta....

....mit levelet! Csomagot!
Életem első igazi csomagja. Németországból jött, az unokatestvéreimtől, Nagynénémtől és a Nagybátyámtól. Sajnos elég ritkán látom az unokatestvéreimet, de ilyenkor, amikor szülinap van, vagy Karácsony mindig gondolunk egymásra. Mami megengedte, hogy ne kelljen kivárnom a szülinapomat és máris felnyithattam az ajándékomat. Hello Kittys csattokat, hajgumikat és nyárra Hello Kittys karúszókat kaptam. Kedves Zoe, Jonas, Rita és Daniel, Wagnerek! Köszi, köszönöm szépen az ajándékot és hogy gondoltatok rám.
Már nagyon sokat készülünk a bulimra. Ma megvettük az összes italt és üdítőt és az ételek egy részét. Én segítettem Maminak. Aztán még egy kicsit Húsvétoltunk is délután és csináltunk egy barkafát, amire színes tojglikat aggattunk.
Tudom most ritkán jelentkezem, akkor is röviden, de hát ez a sok jövés-menés....készülődés....és ráadásul sok-sok időt töltök végre kint a trambulínomon.
Holnap Sáráékhoz megyünk haramiáskodni.
Puszi mindenkinek,
Lulu

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése