2010. március 19., péntek

Szia Tavasz!





Csak megérkeztél kedves tavasz. Finom meleg idő volt ma, ennek megfelelően szinte az egész napot a levegőn töltöttük. Délelőtt itthon a kertben, délután a parkban a Koppányékkal. De ne szaladjunk ennyire előre.
Reggel már úgy ébredtünk, hogy fél hét ellenére szép világos, illatos, Napos idő volt. Mami mondta, hogy veszünk színes virágokat és kitavaszítjuk a kertemet is. Elmentünk a kertészetbe és annyi, de annyi virág volt ott, hogy csuda. Mami válogatta a szépeket, én pedig pakoltam őket egy nagy tálcára. Mami itthon elültette én meg addig boldog új évet kívántam a homokozómnak, mert még idén nem találkoztunk és, ha már a közelében voltam előszedtem a lapátjaimat, vödreimet is. A kertünk gyönyörű lett, a homokozóm meg szinte üres, mert azt találtam ki, hogy kilapátolom belőle a homokot köré. Mami örült.....:-(
Szundi után értem jött Koppány és egy rövid fagyizós kitérő után elmentünk a Jókai parkba. Annyi ismerős kisgyerekkel találkoztam, hogy mindjárt csuda jó kedvem lett. Feltűnt, hogy a legjobb barátaim, akik egyébként kicsit idősebbek, mint én, csapatgyűlést szerveztek a mászóka legtetején, ahol én még nem is jártam, úgyhogy elindultam utánuk, gondoltam beszállok én is a kupaktanácsba. És sikerült. Már minden kihívást le tudok győzni a mászókán és a következő körök meg sem kottyantak nekem. Le-fel, le-fel, Mami győzött utánam szaladgálni a mászóka alatt. Készenlétbe állt, hátha meggondolom magam és félúton leugrom.









Miután kimásztuk magunkat még motoroztunk a Koppánnyal. Ő ment elől, én utána. Mindig így szoktuk, mégis csak ő a nagyobb, meg fiú is, megyek én utána, nehogy megsértődjön, hogy lekőrözi egy csaj.... (na jó, igazából nem is menne, hogy beelőzzem olyan erősen tudja hajtani magát, hogy csak nézem néha, hogy már hol jár, két lökéssel)













aztán volt egy kis közös uzsi









..és utána siettünk haza, hogy apuci előtt hazaérjünk és vacsit készítsünk.
Holnap folyt köv...puszi, Lulu

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése