2010. március 2., kedd

Újra Buda

Hát ezt nem hiszitek el...már megint Budára rángatnak a szüleim. Este Sanyi meccsre akarnak menni, így én megint Ági nagyi felügyelete alá kerülök. Igaz, imádok Ági nagyival lenni, mert kicsit tovább maradhatok fent és sosem mossa meg a hajam fürdés közben. Süt nekem palacsintát és van egy olyan fehér órája, amiből minden órában kiugrik egy kakukk. Jaj azt imádom. Meg a park is szuper, ami Ági nagyi lakásánál van, a csúszdás vár a mindenem. Igaz tegnap olyan slunggal idultam el föntről, mintha puskából lőttek volna ki és elterültem a homokban a csúszda alján. Mami annyira röhögött, hogy alig bírt összekanalazni. Ne aggódjatok, egyáltalán nem ütöttem meg magam, de biztos vicces voltam, ahogy a pufidzsekiben evickélek és próbálom összeszedni magam a következő csúszásra. Szóval annyira nem vagyok elszontyolódva, hogy Budára kell mennünk, csak épphogy megmelegítettem az ágyikóm, holnap újra az összecsukhatósban alszom.
A Koppányék egyébként megvárnak, mert a mi kedvünkért -csütörtök helyett- a Szilvi és Mami eltolták a haramia partit péntekre, szóval minden össze van itt kérem szervezve.

Legközelebb megint csak pénteken jelentkezem. Addig is, madárfüttyös, tavaszi pusszancs mindenkinek, Lulu

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése