2010. március 28., vasárnap

Micsoda BULI!!!!!!!!!!!!!!






Az volt! A mai napom egy egész napos buli volt és imádtam minden egyes percét. Előre szólok, hogy, aki lelkes és már olvassa is a bejegyzésem még nem látja a fotókat, mert úgy elfáradtam, hogy azokat csak holnap fogom aplikálni. Aki, meg később olvassa, annak az előző mondatom tárgytalan, hiszen már lát is engem/minket.
Már reggel úgy kezdődött a nap, hogy Apuci is korán kelt és felköszöntöttek engem a Mamival. Pontosan azért, mert igaz, hogy holnap lesz a szülinapom, de Apuci nem szeretett volna kutyafuttában, munka előtt ajándékozni, ezért már ma kinyithattam a meglepijeimet.

Nem csalódtam, nekem vannak a legszupibb szüleim, megkaptam a Fifi locsolókanna házikót. Annyira, de annyira boldog voltam, hogy a pianínót és a nevemre íratott mezt csak később tudtam igazán meggusztálni. Pedig ám azok is szupik, de a Fifi házikó imádatos. A kedvenc játékom lett.



Egész délelőtt csak Fifit és barátait maceráltam, meg trambulínoztam. Délutáni szundi után már jöttek is a barátaim. Legelőször Papapa. Majd Koppányék, aztán Nináék és Sáráék. Ninus még pici 8 hónapos, de annyira megszerettem, anyáskodtam felette.






































Sárával és Koppánnyal meg a szokásos módon döngettük a motort,











míg az ősök akkorákat nevettek a teraszon a finom napsütésben, hogy csak néztünk, hogy mi bajuk lehet.....talán megtalálták a bolondgombát, amit még a múltkor Marci eltaposott a szomszédok kertjében.....





























Bontjuk az ajándékaimat.






A vacsi is isteni volt.




Mindenki úgy dícsérte a Mamikámat, olyan büszke voltam rá.


Torta

Kaptam egy csomó ajándékot is. Koppánytól egy Hello Kittys napszemüveget és egy Hercegnős parfümöt. Sárától egy babázós játékot, Ninától pedig egy Hello kittiy lasztit és egy dögös ruhát. Még egyszer köszönöm nektek, nagyon jó barátaim vagytok. Két barátnőmet sajnáltam, hogy nem lehetnek velem. Evike Augsburgban, Franci pedig kúrálja magát. Hiányoztatok nagyon.
Viszont annyira, de annyira jól sikerült a mai buli, hogy csak na, pedig még csak a szülinapom előnapja volt. Mégis nagyon jó érzés, hogy ilyen szupi barátaim és őseim vannak.
Este 9-kor mentem csak lefeküdni addig tartott a party.
Jó éjt mindenkinek, holnap igazi szülinap, de megengedtem Maminak, hogy ő írja meg a holnapi blogbejegyzésemet.
Puszi, Lulu...a fotók jönnek.

Ui: kedves résztvevő vendégeim. Légyszíves küldjétek el a fotókat, amiket csináltatok a selyemcukorka@gmail.com-ra. Köszi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése