2010. március 9., kedd

Mert én nő vagyok

...és ezt a Koppány sem felejtette el. Amikor átmentünk hozzá játszani virággal fogadott engem és a Sárát is. Egyszóval én is nőnek érzem magam, mert már nem csak Apu, de a Koppány is megköszöntött ez alkalomból. Ma egész tűrhetően viselkedtem a Koppányéknál és nem harapdáltam meg a barátaimat, sőt meghirdettem a szülinapi zsúrom időpontját is.
Különben a héten nagyon elfoglalt vagyok. Ma délelőtt a szivárványkában voltam, délután a Koppányéknál. Holnap délután a Papáékhoz megyek, csütörtökön megint szivárványka és remélem Mami eléri a Gabó mamáját és délután meg tudom őt látogatni. Pénteken meg újra a Koppánnyal találkozom a Marcipánban. Nem tudom mikor lesz időm megint kidekorálni a falat a filctollkészletemmel.....


Ma van Franci barátnőm névnapja. Ezúton üzenem neked Francikám, hogy Isten éltessen sokáig, gratulálok az ötödik fogadhoz, most már keményebb dolgokba is belekóstolhatsz. Ezt neked küldöm, szeretettel:






puszi, Lili

2 megjegyzés:

  1. Lili! Nagyon köszi, hogy így megemlékeztél rólam :) Ja és van egy jó hírem: ha tényleg 27.-én lesz a szülinapi party-d akkor szerintem el tudok menni :))

    Addig is puszi:

    Franci

    VálaszTörlés
  2. Isteni, szuper Franci, várlak szeretettel. Majd még hívunk Titeket minden részlettel, jaj de jó, hogy itt leszel. Puszi

    VálaszTörlés