2010. március 26., péntek

Party lista

Nos...nézzük csak mi is kell egy bulira....
Ételek. Italok. Ezt ma Mamival meg is vettük. Reggel a csarnokban a husit (én így hívom: husi), szóval a húst, aztán sok-sok zöldséget a salátához és még több gyümölcsöt. Aztán hazahajtottunk, hogy minél előbb hűtőt fogjanak a hűteni valók és mentünk tovább a sparba. Ott vettük meg a rágcsát, üdítőt és csupa üveges "nemtudommiaz" italt. Vettünk gyerekpezsgőt és némi unszolásra a kosárba került egy kindertojás is. Persze az ottfogyasztásra. Kisebb konfliktusba kerültem a felvágottas nénivel, mert Maminak mutogattam az üvegen, hogy milyen felvágottat vegyen (sajtos füstölt párizsit kunyiztam, mi mást) nekem vacsira és a nénike majd leharapta ezért a fejem. Milyen buta felnőttek vannak! Ha szépen megkért volna, akkor is abba hagytam volna a tapicskolást. Na, a Mami szerint ide se megyünk többet. Viszlát spar, buktatok egy mindennapi vásárlót!

Délután, alvás után az eddigi leghosszabb motortúrára mentünk Mamival. Mármint ő gyalogolt, én gurultam. Egész a Katona cukiig penderültünk, ahol visszaszedtük az úton ledolgozott kalóriákat. Mami egy punccsal, én egy vaníliával. Hazafelé meg összeszedtük a Koppányt és egy kicsit együtt döngettünk a kertben. Tök jó, hogy nemsokára bulim lesz. Apuci este hozott nekem Hello kittis szalvétákat és poharakat és ezeket szinte az élete árán is megszerezte volna, mert beállt a tilosba és persze mikor, ha akkor nem ott is termett egy őr bácsi, mire összeválogatta a party dolgaimat. Köszi Apucika, jó voltál. Ja és az, hogy kidumáltad magad, az külön olyan dolog, amire majd engem is megtaníthatsz. Mami azt mondja, hogy Te amúgy is mindenből kidumálod magad, úgyhogy a mai sem lepett nagyon meg!
Szóval a lista:
kaja-pipa
pia-pipa
kellékek-pipa
torta-holnap meglesz, tehát pipa
rágcsa-pipa
a legeslegjobb barátaim meghívása-pipa (kár, hogy Evi nagyon messze lesz, de gondolunk Rád barátnőm, ígérem)
Remélem mindenki jól fog szórakozni, én mindent megteszek majd.
Puszi, Lili

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése