2010. május 16., vasárnap

Vihar

Olyan nagy vihar volt, van és még lesz, amilyet még életemben nem láttam. Nem kell nevetni, azért két év alatt igenis sok minden történik, de mondjuk ekkora folyamatosan tomboló vihar még nem volt. Le is mondták az összes szabadtéri programot Siófokon és környékén. Nem járnak a vonatok és délig még adás sem volt a tv-ben, vagyis elszalasztottam a Dora baba legújabb kalandjait:-(
Vihar! Nem szeretlek! Még játszani sem tudok tőled rendesen, csak bent,amit már igen unok tegnap óta. A Fifi házamat kétszer is teljesen szétszereltem és újra össze. A pénztárgépemből már kifogyott az elem annyit nyomkodtam, a puzzle könyvemet meg Mami annyira unja, hogy eldugta a fürdőszobába (azt hitte nem veszem észre, hogy ott van a mosógép tetején), nehogy megint szét kelljen szedni és újra össze. Ja és a Fifi dvd-m is már kívülről fújjuk. Egy kis Napsütésre vágynék, már szedném is elő a motorom és huss.......De sajnos úgy néz ki, hogy nemcsak ma, de még holnap sem lesz sok lehetőségem erre.
Viszont volt időm kicsinyíteni a tegnapi "fagyos-grillparti" fotókat, amiket most csatolok.

Először is, a sütés kint folyt a téli orkánban, én meg bentről, a melegből szemléltem az eseményeket. Sas szemekkel ügyeltem, nehogy megint maga "Szenes Iván" (köszi Kata az eredeti ötletet!) jöjjön látogatóba.
Szóval én voltam az ügyelő. Bentről.








A husik és kolbik végül jók lettek. Nézzétek a Papapát és Apucit sütés közben...






Aztán én és a szülinapos Papapa elfújjuk a gyertyát...








és végül a három Horváth, Ica, Papapa és én....





A "Süss fel nap..." című nótám ma igazi értelmet nyert számomra. Napocska süss fel, mert nemcsak a "ludaim" fáznak meg, hanem már nekem is folyik az orrom:-(

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése