2010. május 24., hétfő

Pünkösd

El vagyok maradva a naplóm írásával, mint a nyár, ami csak nem akar megérkezni.....azaz, miről beszélek. Ma már nyár van...Itt van....jó meleg van.....úgyhogy én is készítem a blog updatemet .
Pünkösdi hétvége volt. Ezt már mind nagyon vártuk, mert egy nappal meg van toldva a hétvége, ád egy, ád kettő,meg egyre közelebb kerülünk a nyaraláshoz. Már csak három hét és repülünk! Hurrá!
Mami már most listáz, nyári ruhákat szed elő és stócba teszi, amire itthon még nem, de Görögországban már szükség lesz. Persze én átnéztem a stócot és le is pakoltam annak rendje és módja szerint a kanapéról a földre a ruhákat egyenként. Mami nem agyon örült, de én akkor is átnézem miket akar hozni nekem. Semmi csili-vili meg feltűnő nem kell Mami, csak a hello kittiy cuccaim jöjjenek, úgyis csak azokat szeretem, ha rám adod!!!

Szóval itt a nyár! Állítólag ez még nem a végleges változat, így még lesz lehűlés, de a nap sugarai már mind most is a Balcsit melegítik és sokat hűlni már akkor sem fog, ha visszatér egy-két nap hideg. Na, mit szóltok? Lassan lehet használni az új színes tutiszép úszódeszkámat. Nem, ne kérdezzétek, fogalmam sincs mire jó, csak azt tudom, hogy nagyon tetszik, mert a szivárvány összes színe rajta van és nagyon jó kis ugródeszka. Eddig mondjuk a földön használtam és csak annyira, hogy ráállok és leugrok róla, de Mami azt mondja, hogy arra is jó lesz, hogy belekapaszkodjak majd a Balcsiban és annak a segítségével tanuljuk az úszást. Mami, ha Te mondod....!
Ma a Papapánál grilleztünk, mert itt voltak Apuci rokonai Németországból. Jutka és Karsten. Nagyon szimpi emberek, egy csomó csokit kaptam ajándékba, alig győztem elpakolni. Remélem sokkal sűrűbben jönnek majd, mint eddig. Na, nem a csoki miatt!:-)
Apucival ebéd előtt egy nagyot fociztunk. Bemelegítettem őt, mert délután meg igazi meccsre ment. Mi Mamival valószínű a parton, vagy a kertben töltjük a délutánt. Nekem mindegy, csak fagyi, labda és barátok legyenek és én boldog leszek.

Mindenkinek további szép és hosszú pünkösdi hétvégét kívánok. Puszi, Lulu

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése