2010. május 3., hétfő

Hétvégi

Jól jönnek-mennek a napok. Annyi a teendőm és annyi minden újat csinálunk, hogy azt sem tudom, miről számoljak be. Az biztos, hogy nem unatkozunk....Komolyan mondom öt gyereknek is elmenne annyi program, mint nekem....
Szombaton például reggel lakásnézőbe indultunk. Ne is kérdezzétek, szóra sem érdemes. Homokvár az nem volt a szoba közepén, mint múltkor, úgyhogy az egész eleve nem is volt érdekes számomra. Különben Mamiék sem találták meg ebben a lakásban az álmaik otthonát, úgyhogy még futunk egy pár kört, az biztos. Azért jó is volt a szombat délelőttben, mert Nagypapa a Játszóházas Mekdöcibe invitált minket. Alig vártam, hogy "átrágjam" magam a Happy Meal-emen, hogy bevethessem magam a csúszdaparkba. Szupi volt.


Csak annyi bibi volt, hogy egy nagyobb, Kornél nevű fiú kispécizett magának és tett-vett engem fel-le a mászókán és nem tudtam egyedül leküzdeni a csúszdákat. Azért jót játszottunk, csak a mászást szívesebben gyakoroltam volna saját magam.

Délután Apuci és Papapa elvitt a majálisba. Volt állatsimogatás is. A nyuszik tetszettek, imádom húzgálni a fülüket és tetszettek a pónik is, de még nem mernek felültetni rá, így csak távolról néztük. Viszont volt egy láma, amit közelebbről is meg akartunk szemlélni a Nagypapával, de nem volt túl barátságos, mert ahogy közeledtünk, ránk mordult és villogtatta a sárga fogát. Ráfért volna egy olyan esti sikamika, mint amilyet a Mami szokott nekem adni.

Később este, meg grillezni mentünk. Apuci és Mami barátaihoz. Szupi volt. Olyan házba voltunk, ami körbe volt rámpázva, így igazi "motorpályán" gyakoroltam.
A vacsi szupi volt. Picit Apuci ( a fő grillező tudor) megkapatta a húst a lángon és mindenki "Szenes Ivánt" emlegette, amit nem is értettem, de annyit nevettek, hogy ez biztos vicces volt.







Vasárnap meg olyan meleg volt, hogy lemerészkedtünk a partra és a Sáráék fagyizójában teszteltük az összes tejnélküli fagyit. A rózsaszín a kedvencem.
Ott vagyok ám a fotón, nagyítóval megy talán..... :-) Óriáshomokozó a parton...:-)






És a legfontosabb: vasárnap volt anyák napja. Apuci már megírta tegnap a gondolataimat, most megmutatom a virágot, amit én vittem Maminak és azzal a szöveggel nyújtottam át, hogy "Bódog szüjinapot"


Csók, Lulu

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése