2010. május 21., péntek

Játékok

Sziasztok,

most arról szeretnék írni, ami tulajdonképpen a legjobban kitölti a mindennapjaimat. És ezek a játékaim és maga a játék. Sokszor előfordul az, hogy kapok valamit és tetszik nagyon, de valahogy nem köt le, pakoljuk ide, pakoljuk oda, de nem játszom vele. És egyszer csak hopp! Eszembe jut (vagy megtalálom) és olyan jól eljátszom vele, hogy én magam sem gondoltam volna.
Ma például rájöttem, hogy milyen jó is a babázás. Főleg télen, amikor sokat voltunk bent, szinte minden nap játszottam a babáimmal és a Mami folyamatosan bővítette a babagyűjteményemet kellékekkel. Például babakocsi, cumisüveg, pelenka, bili, kenguru. Ezekkel amúgy szinte nem is játszottam, de ma rátaláltam és egész nap Mamis-babást játszottam. Így:



Sok mindent a Mamitól lestem el még anno, amikor én is parányi borsó voltam. Megtanultam tőle pelenkázni, cumiztatni, etetni kanállal és biliztetni is. Ezeket már olyan szépen legyakoroltam a babáimon, hogy tegnap is, mikor a szivárványkában bent volt a Levi pici húga, előadtam, hogy milyen jó Mamika is tudok lenni és döfködtem a cumit vissza a pici Szofi szájába, mert folyton kiköpte. Ma meg ugyanezeket a babáimon gyakoroltam.

Ezen kívül mit is szeretek még? A papírmunkákat. Rajzolás...pont, pont vesszőcske..., a papírvagdosás, szigorúan a nekem külön beszerzett csak és kizárólag papírt vágó ollómmal és a nyomdázás. Jaj azt imádom, mert nagyon szép dolgokat tudok alkotni csupán nyomkodással.
És ezen kívül a kinti játékok. Motorozás. Numeró egy, ez tényleg a kedvencem. Aztán a trambulínozás, hintázás és a labdázás. Tegnap legyakoroltuk Mamival. Már el tudom kapni a lasztit ( de ezt csak a hello kittis lasztival vagyok hajlandó) ha visszadobja nekem a Mami. Úgyhogy fejlődöm, mert eddig csak eldobni tudtam neki.

De legjobban a barátaimmal szeretek együtt lenni és úgy játszani, szinte mindent. Koppány, Sára, Evi, Nono, Aliz, Norcsi, Levi, Gabó, Ciska, mind-mind jó pajtásaim. szeretem őket, mert azok a dolgok tetszenek nekik, amik nekem és ugyanazokat szeretjük játszani.
Most mindenkinek puszi, Lulu

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése