2010. május 26., szerda

Szerda

Engem mindig elkap valami....Most a változatosság kedvéért begyulladt a fülem, ami egyrészről remélhetőleg nyaralásig elmúlik (elvileg már hétvégére) másrészről meg tényleg fáj és, amikor be akart nézni a doktornéni a kukkerjével, azt külön kikértem magamnak. Szerencsémre most a hajmosást is megúszom egy ideig (az öblítést ki nem állhatom).
És tényleg itt a nyár, úgyhogy Mamival ma felpróbáltuk a tavalyi és az idei fürdőruha kollekciómat. A hello kittis torony magasan veri a többit, úgyhogy azt magamon is hagytam és abban flangáltam a kertben ma délelőtt. Ja, persze, ruhára próbáltam és úgy is hagytam, szuperul néztem ki, csak Mami drukkolt, nehogy jöjjön valaki, mert neki nem tetszett így.
Délután megyünk lakást nézni Budára. Papapa lesz a sofőr és Apucival ott találkozunk. Remélem Ági nagyi is belefér még a programba, mert úgy vettem ki a Mami és Ági nagyi telefonbeszélgetéséből, hogy Ági nagyit megint majdnem lekapcsolták a hazaútján a bőröndje becsekkolásnál, mert megint túlsúlyos volt. Nem Ági nagyi, hanem a bőrönd. És megint miattam volt jól megpakolva....Gondolom ezt tudjátok mit jelent...:-) A...J...Á...N...D...É...K...O...K...!!!:-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése