2010. május 5., szerda

Égszakadás....földindulás....

Életem legnagyobb viharját izgultam ma végig. Szundi után már lehetett látni, hogy sötétedik, mintha este felé járna az idő. Teljesen megzavarodtam...Csak mikor Mami mondta, hogy nemsokára jönnek a Koppányék, akkor tudatosult bennem, hogy délután van. Szóval először csak sötétség volt. Mamival az ablakból a függöny mögül kikandikálva néztük, hogy mi is készül odakint. A sötétségbe be-be villant egy kis fény, aztán pedig úgy dörgött, hogy inkább visszarántottam a függönyt. A frász jött rám. Aztán meg elkezdett zuhogni az eső, utána jégeső és elment a villany is. Szerencsére az hamar visszakapcsolódott, de a tv adás sokáig szünetelt. Aztán megérkeztek Koppányék és az autótól a házig, bőrig ázott Mami, Szilvi és a Koppány is. Aztán szórakoztattuk egymást a Koppánnyal, csak annyi bajom volt, hogy folyton azzal akartam játszani, amivel ő és fordítva, szóval vitáztunk elég sokat, de azt hiszem ebbe a viharos állapotokba ez is belefért.
Ja és, hogy miért nem Papapával töltöttem a szokásos szerdámat? Hát azért, mert lesérült tenisz közben és moccani sem tud. Szemtanúja voltam, tényleg nem mozgott, amikor délelőtt meglátogattuk.
Ja és délelőtt még útlevél hosszabbítást is intéztünk nekem. A fotózás nem nagyon ment,mert grimaszokat vágtam. Bár az ügyintéző néni próbált kiizzadni belőlem egy helyes kis profilt, de nekem ehhez ma nem nagyon volt kedvem...úgyhogy három évig lesz egy vicces-fotós útlevelem:-)
És akár ilyen, akár olyan fotóval, de akkor is teljesen menetkész vagyok Görögországba júniusban. Úgyhogy görögök addig nyughassatok, pihenni szeretnénk!!!

Lulu

Ui: Leendő keresztapukámnak és Ciska barátnőm apukájának ezúton kívánok nagyon boldog születésnapot!

1 megjegyzés: