2010. május 28., péntek

Szelíd motorosok

Tegnap, vagyis csütörtökön a miénk volt a haramia parti, vagyis nálunk tartottuk. Nagyon készültünk, mert már múlt hét hétfő óta nem voltunk hárman együtt: Sára, Koppány meg én. Nem tudom a Mamiékat mi lelte. Csak ültek a teraszon és mind a három Mami panaszkodott. Arról, hogy mi rosszak vagyunk egész nap, hogy a Papik milyen bigyók és, hogy úgy ámblokk fáradt mind a három. Nem is értem! Pedig mi olyan jól elszórakoztattuk egymást és magunkat. Á, szerintem csak tavaszi fáradtság, holnapra túl is lesznek rajta....
Képzeljétek, Koppány most új járgánnyal csábítgat engem. Mégpedig egy hippiszupi citromsárga motorral. Igaz, hogy Apukája brummogott be vele hozzánk, de amint megérkezett Koppány felpattant rá és mi Sárával felváltva voltunk az utasok. Nem kell izgulni, nem indultunk el, csak dudáltunk nagyokat és úgy csináltunk, mint a felnőttek, csak szelídebben. Igazi szelíd motorosok.



Ma meg "kölcsönkaptuk" Koppányt egy jó háromnegyed órára. A Mamija Chopint fújt egy iskolai koncerten és addig Koppány nálunk volt. Nagyon furi volt, hogy így Mamija nélkül volt nálunk, de nagyon jól szórakoztunk, még ha rövid ideig volt is nálunk kölcsönbe. Utána mentünk motorozni, meg fagyizni, de akkor már Szilvi is velünk volt. Ja, meg Apuci, aki hazasietett a munkából, mert a keresztelkedését intézi a Pap bácsival. Először neki kell és utána jöhet csak Evi, meg én.
Ja és még valami. Mami kérdezte Koppányt. "Te Koppány és milyen hangszeren játszik a Mamid?" És Koppány rávágta: "Apáén." Ezen Mami nyerítve röhögött....de én nem értem!!!

Vasárnap gyerek nap, vagyis minden gyereket tessék kötelezően kényeztetni, főleg engem!:-)
Puszi, Lulu

Digital Scrapbooking at WiddlyTinks.com
Scrapbooking

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése