2010. február 27., szombat

Indul a bajnokság-csak fiúknak



Tegnap este Apucival, fürdés közben, magas szintű nemi okfejtésbe kezdtünk. Ergo tudományos szemlét tettünk, melynek következtében kiderült, hogy a fiúknak fütyijük van, a lányoknak pedig nunciuk. Na, itt álljunk csak meg egy szóra. Már nyáron is feltűnt, hogy a strandon a Koppánynak, ott, ahol a nunci van, neki más van, vagy lehet, hogy csak máshogy néz ki. Neki himbálózik. Nyáron nem tulajdonítottam ennek a dolognak nagyobb figyelmet, de most érdekelt, hogy akkor ez most valójában hogyan is van. Végigmondtuk egyenként a családtagokat és barátokat, hogy akkor most kinek mije dönti el, hogy fiú, vagy lány. Most már azt is bizton tudom, hogy Mami és én jobban hasonlítunk egymásra, mint például én és Apuci. Mert ő fiú és én meg a Mami lányok vagyunk. Mást Mamiék nem nagyon akartak mondani, pedig igen-igen érdekelt volna ez a beszélgetés. El is határoztam, hogy amint lehet újabb ismereteket szerzek erről a témáról, addig is figyelni fogom, hogy akkor most ki is mi.
Apu egyébként nagyon szeretné, hogy legyen egy olyan tesóm, mint ő, vagyis fütyis. Illetve, Mami szerint nem is egyet szeretne, hanem tízet, mert akkor meglenne a saját focicsapata. Ja igen, erről jut eszembe. Apuci már napok óta ezt mondja: "Indul a bajnokság", vagyis indul a szezon és hétvégén az egyik nap elmegy focizni és én meg a Mami megyünk utána drukkolni. Apuci egyébként kisfocista, mert ő megyei csapatban játszik, a leendő keresztapukám, meg nagyfocista, mert ő meg a nemzeti válogatottban focizik. Úgyhogy nekem mindenféle apucikám ért a labdához, ezért én is olyan férjet szeretnék majd, aki ügyes a gömbőccel.

Holnap megyünk megint az Ági nagyihoz délelőtt, délután meg az Evike szülinapjára vagyunk hivatalosak. Csak hétfőn érünk haza, úgyhogy lehet, hogy addig megint nem jelentkezem, de akkor megírom, hogy milyen volt a szülinapi buli.
Addig is fiúk-lányok, vigyázzatok magatokra. Puszi, Lu

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése