2010. február 8., hétfő

APU






Apu. Apukám. Apucikám. A mai bejegyzésem Rólad szól, mert ma a Te napod van. A Te szülinapod. Még két éve sem ismerlek, de az már biztos, hogy mindig Te voltál és Te leszel a legfontosabb férfi az életemben. Nem csak azért szeretlek, mert játszol velem, nézhetem veled a meccseket és mert csak veled szeretek fürödni, hanem azért is, amikor beállítasz a sarokba, akkor is tudom, hogy épp engem nevelsz, belevaló csajjá és jó emberré. Egyszóval köszönöm Apucikám, hogy vagy nekem, és hogy mindig mellettem vagy és köszönöm azt is, hogy felkelsz értem korán reggel, elmész és dolgozol egész estig, néha olyan sokáig, hogy már rég alszom, mikor hazaérsz, de menned kell, hisz én is itt vagyok és így már három emberről kell gondoskodnod. Ígérem apu, ha már nagykislány leszek, akkor én is fogok vigyázni Rád, szórakoztatlak, játszom veled, és megígérem, ha majd egyszer nekem is lesz férjem, pont olyan jól fogok választani, mint anno Mami Téged.


Apukám boldog szülinapot Neked, vigyázz Rám, Magadra és a Mamira is, mindíg. Szeretlek. Egyetlen kislányod, Lili

Apu és így utóíratként egyet kérhetek? Ha legközelebb elkap a vágy, hogy legyürkőzz és megdögönyözz engem, borotválkozz már meg kérlek, mert a bőröcském nem bírja az erősen tükeböki arcodat...köszi













Torghelle Evelin. Legjobb barátnőm. Neked is nagyon boldog szülinapot kívánok. Puszi, Lili

3 megjegyzés:

  1. Lili nagyon boldog szülinapot kívánunk az apukádnak! Puszi az egész családnak, Franci :)

    VálaszTörlés
  2. Szia Franci, Apu köszöni, cuki vagy kisbarátnőm. Remélem látlak hamarosan. Puszi, Lili

    VálaszTörlés