2010. február 12., péntek

Képzeljétek mi történt.......

.....újból Apuról írok nektek. Előléptették. Az én Apukám már nem egy területért, hanem egy régióért felelős. Nem, fogalmam sincs, hogy ezek amúgy mit jelentenek, de Mami így magyarázta el és én is így írom le nektek, szóval ne kérjétek, hogy bővebben fejtsem ki. Amennyiben engem érint az az, hogy Mami és Apuci Nagypapa segítségével lakást keresnek Budán, Ági nagyi közelében, mert oda költözünk. Apu irodája is Budán van, így mindenkinek könnyebb lesz, ha ott lakunk majd. Mami nagyon boldog, látom rajta, napok óta az sem izgatja, ha az összes játékommal beterítem a nappalit. Eddig ezt nem annyira bírta, de most nem izgatja, úgyhogy ki is használom az alkalmat, most madarat lehet vele fogatni. A költözéssel kapcsolatban nekem csak három kikötésem van. 1. Jöjjünk gyakran meglátogatni Laci papát. 2. Nyáron és hétvégén sokat legyünk itt, hogy találkozhassak Koppánnyal és Sárával. 3. Budapesten is legyen rózsaszínű a szobám. Slussz, ennyi, de ezekből nem engedek!
Mára ennyit, mindenkinek nagyon jó hétvégét kívánok, puszi Lili

1 megjegyzés:

  1. Lilikém! Ezek szuper hírek, ezek szerint sokkal gyakrabban is tudunk találkozni. Már alig várom :)

    VálaszTörlés