2010. február 16., kedd

Pár nap Budapesten

Most szólok, hogy elutazom. Tehát, ha holnap és azután esetleg nem jelentkezem, az azért van, mert az Ági nagyinál vacakol a net, mint a múltkor. Reggel indulunk, Apuci visz minket, aztán Ő helyben is van Budán, mert ugye ott is az irodája, mindjárt 10 percre az Ági nagyitól. Lehet, hogy az egyik nap együtt is fogunk ebédelni.
Délelőtt, kedd lévén voltam a Szivárványkában. Képzeljétek van két új lány a csopiban és olyan furcsa dolog, mert ilyet még nem láttam, de a két kislány ugyanúgy néz ki. Az arcuk, a szemük a szájuk, minden egyforma. Nekem rögtön nagyon szimpik voltak, csak sosem tudtam, hogy melyikükkel játszom éppen. Elkezdtem valamit az egyikükkel és csak onnan jöttem rá, hogy a másik kislánnyal játszom időközben, hogy más színű ruha volt rajta. Tisztára meg tudtak kavarni engem.
Állítólag már nem csak a Félix bukik rám, hanem a Gabó is. Az Anyukája mondta Maminak, hogy otthon mindig úgy etetik a Gabót, hogy Luluka is ezt eszi otthon, egyél szépen te is Gabó. És akkor Gabó megesz bármit, amit elé raknak. Szegény Gabó, ha tudná, hogy a spenótot, a sóskát, meg a tejbegrízt én sem eszem meg. Úgyhogy Gabóka, ha ezekkel etetnek otthon és "rám kenik", hogy én is eszem őket, akkor tényleg csak etetés higgyed el, mert ezeket én sem vagyok hajlandó meghamizni.
Különben pénteken farsang lesz. Azt nem tudom pontosan mi a farsang, de azt tudom, hogy Apu, Mami és Laci papa is jöhetnek és ott is maradhatnak velem délután és az összes pajtim szülei is ott lesznek és együtt fogunk bulizni. Vinnünk kell sütit és mi, kicsik majd beöltözhetünk valami másnak, mint amik napközben vagyunk. Én tündérpillangó leszek ebben a rózsaszínű ruhában, biztos elvarázsolok benne majd mindenkit.



Jelentkezem hamarosan, a pénteki farsangról mindenképp beszámolok. Puszi, Lulu

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése