2010. február 7., vasárnap

Közeledik a szülinap

Jaj, olyan elfoglalt vagyok, hogy nem volt időm, hogy online legyek. Megérkezett Ági nagyi és annyi Hello Kittyt kaptam, hogy meg sem tudom számolni már a gyűjteményemet. Különben nagyon jó az Ági nagyival lenni, egész nap velem játszik és mivel minden játékom új neki, még semmit sem tudtunk megunni..... Ja meg egészen új mondókákat tud, mint a Mami, szóval bővül a repertoárom.
Holnap Apuci szülinapja lesz, de ma ünnepeljük délután. Már alig várom, mert lesz torta is, meg ugye készültem ajándékkal, amit most még nem mondhatok el, hogy mi, mert Apa még biztos bekukkant még a blogomra, mielőtt megnézi az eredményeket a világban, fociügyben. Olyan izgi ez a várakozás, hogy vajon hogy tetszik majd neki az ajándékom....

Kedves Dia! Igen, Te, Sebestyén Dia. Köszönöm, hogy minden nap elolvasol, Apu mondta, hogy Gyuszi mondta, hogy teljesen képben vagytok belőlem. Köszönöm szépen és ezúton puszillak sok szeretettel. Ezt csak neked küldöm most:




Mindenkinek szép napot, később beszámolok, hogy sikerült a buli.
Lulu


Ui: 22.51
A buli szupi volt. Apucinak nagyon tetszett a könyvem, amit én vettem neki és az a címe, hogy "Apu, nagyon szeretlek"...nagyon örült neki.
Vacsit, azt semmit nem ettem, mert Apu előre kikészítette a Pom Beart a vendégeknek és hát mit képzel?.....az orrom előtt van a kedvencem és fogjam vissza magam? Nem! Ettem egyet, aztán még egyet és az egész eltűnt mire a vendégek megjöttek.....
Szóval a vacsit kihagytam, de azért a marcipánt azt leetem a tortáról, de azt hiszem azt Mami amúgy is nekem vette, mert egy cica volt.....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése