2010. február 23., kedd

Spórolok a családnak


Úgy döntöttem, hogy spórolok a családi költségvetésnek és pár napja délután, alvás után önkényesen leparancsolom magamról a pelenkát és az esti szundikázásig nem is kérek másikat. Ezáltal a napi 5-6 pelenkám leredukálódott 3-4-re. A Mami és Apuci nagyon büszkék rám egyrészről, mert kezdek leszokni a pelusról, másrészről úgy látszik, hogy én is a pénzügyi pályára terelődöm a spórolásom által, mint ők. Na jó. Nem azt mondom, hogy teljesen biliképes vagyok, mert néha-néha becsúszik ez, meg az, de a legeslegtöbbször, ha ki kell jöjjön valami, magamtól megyek a bilimért, bekészítem pontos rálátással, panorámával, teljes kilátással (húúúúúúúú Mami folyton lakás hírdetéseket olvas) a tv-re és elvégzem a dolgomat. Tegnap délután még az udvarra is pelus nélkül mentem és szupi volt, semmi nem csúszott be.
Mami azt mondta, hogy ha ilyen ügyesen folytatom nyárra teljesen elhagyhatom a pelenkát, ami amúgy is zavar. Képzeljétek el, hogy egy hatalmas nagy bugyorral jártok a két lábatok között, ami néha a sok pisitől nekem a bokámnál klaffog. Persze sokatoknak mesélhetem, mert Ti már úgyis voltatok pelusosok, tudjátok miről beszélek (gondolom, csak voltatok, mert ha már tudtok olvasni, akkor nincs már rá szükségetek) szóval tudjátok milyen egy pisitől szottyos 3 kilós pelus a láb között. Ha nem emlékeznétek, elmondom, nagyon idegesítő. Na és játszani.... azt nehezen lehet vele, motorozni, meg abszolút sehogy és a popóm is sokkal nagyobbnak néz ki tőle. Na, ne mosolyogjatok, én is nő vagyok!

Ma különben a szokásos keddi randim volt a Koppánnyal délután. Előtte még a templom kertben motoroztunk és rábukkantunk egy utolsó téli ajándékra, egy hókupacra, ahol jól megdobáltuk egymást. Aztán úgy koszosan, vizesen mentünk a cukiba, de hát ez már csak a Mamik gondja, minket nem zavart a sáros naciszár.

1 megjegyzés:

  1. Kedves Anyuka!

    Gratulálok a blogodhoz, nagyon aranyos a gyermeked.
    Eszter vagyok és én szerkesztem a Huggies oldalát a Facebookon keresztül.

    Mostani akciónk keretében, 500 Ft értékű kuponokat tölthetsz le korlátlan számban, amelyet május 15-ig lehet beváltani a Tesco, Cora, Interspar üzleteiben.
    Ne hagyd ki, regisztralj a www.pelus.hu/regisztralj oldalon, és töltsd le a kuponokat!

    Üdv,
    Eszter

    VálaszTörlés