2010. február 20., szombat

Farsang

Ahogy pár napja beharangoztam, most a farsangról írok Nektek, ami a Szivárványkában volt tegnap. Igazából már este meg akartam írni az élményeimet, de annyira elfáradtam a buliban, hogy bedőltem az ágyba és fel sem keltem reggel fél 8-ig. (Még jó, hogy fél nyolcra felébredtem, mert kezdődött a Dora baba a tv-ben, amit ki nem hagynék...)Na, szóval a tegnapi Szivárványka farsang szupi volt. Minden barátom eljött, igaz én voltam az első és mindenki utánam érkezett, de ennek oka volt. Mami még itthon mondta, hogy siessünk, érjünk oda időben, hogy a legkisebb pillangós jelmezt tudjam felvenni. Épp akkor értünk oda, amikor a Laci Papa is befutott és csak Nina volt ott előttünk. Volt sok süti (mi is vittünk banános muffint, (amit Mamival még délelőtt sütöttünk) és üdítő. Először csak játszottunk, nem is akartunk felöltözni, de aztán mégiscsak sikerült a szülőknek rávenni minket egy kis divatbemutatóra.

És akkor jöjjenek a képek:
Itt még nem voltam felöltözve, épp csak belevetettem magam a jétékba








itt Gabókával vagyok a játszóházban






itt a Nagypapa hintáztat engem







én







két pille






és még egyszer a két tündér pille




Félix






Zümike is volt






csoportkép





mászó




Fanni, aki egyébként Mami és Apu esküvőjén volt a koszorúslány és a hugija Nonó




és még egy mászó



Nagyon jó volt a buli, Anikók és Bea köszi, hogy megszerveztétek.
Anyukák, akik olvastok engem, ha van fotótok a farsangról légyszíves küldjétek át, hogy azokat is publikálhassam. Köszi, Lulu

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése