2009. június 2., kedd

Tudom...tudom...tegnap nem írtam magamról. De ez nem jelenti azt, hogy semmi sem történt. De nagyon is, csak éppen úgy elment a nap, hogy gondoltam inkább időben lefekszem szundizni és ma beszámolok mindenről.

Ugye azt már mondtam, hogy furi hétfő volt...apuci is itthon maradt velünk. Nagyon jó volt, sokat játszottam vele. Aztán ebédre a Nagypapához mentünk, ott meg a Nagypapával játszottam. Kipróbáltam volna az új medencém, de a szobában állt még mindig, mert kint újra tavasz lett és nem nyár. Nem értem ezt az időjárás dolgot. Volt ugye a tél, aztán tavasz, aztán nyár és most újra tavasz van. Ez nem logikus.... Azt egyébként onnan tudom, hogy nem nyár van, hanem tavasz, hogy mami nem szoknyát ad reggel rám, hanem újra nadrágot.
Képzeljétek -Mami mondta - hogy jövő héten elmegyünk nyaralni. Azt sem tudom az mit jelent, mert én mindíg szabadságon vagyok és Mami is, de biztos jó lesz, mert a szüleim már nagyon várják. Görögországba fogunk menni. És biztos, hogy tetszeni fog nekem, mert a feta sajtot már így is imádom, tehát ahhonnan az jön, az biztos egy szuper hely. És a cicáim sem lesznek addig sem magukra hagyva, mert Ági nagyi vigyáz rájuk és a házunkra egy barátnőjével együtt.
Ma már ám meleg tavaszi idő van, de a pancsi még mindíg tilos. Délelőtt voltunk a postán, meg a spárban, aztán 2 órát szundiztam, úgy kifáradtam a vásárolgatásban.
Délután vettünk sok epret a Mamival. amíg válogatott én loptam egy paradicsomot a ládából és bevágtam az egészet. Jaj azt annyira szeretem! Nem kell nekem az eper, ha van paradicsom is.
Ennyit mára, puszi , Lili

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése