2009. június 7., vasárnap



Sziasztok, a mai fotóim jellemzik is a mai napot, látjátok, hogy fel vagyunk öltözve? Csúnya, ronda, esős volt a mai nap. Végül is nem olyan rossz bent játszani és a vonatos játékomat szerelgetni, de azért kint rohangálni mégiscsak jobb. Igaz is...a vonatos játék. .......Alapjáraton is jó hangos és képzeljétek megy magától és zenél, ha megnyomok rajta egy gombot. De most rájöttem valamire és úgy, de úgy megszereltem, hogy kétszer olyan gyorsan zenél és mozog...és tényleg nincs rajta ilyen gyorsító gomb, ezt én szereltem meg saját magam:-)
Különben tegnap nem volt rossz idő. A szomszéd Gergő szülinapi bulijára voltam hivatalos. Messzire nem kellett mennem a zsúrra, csak kislattyogtunk az ajtón. Kaptam tortát és felfaltam a fél tál cseresznyét, ami ki volt rakva az egész társaságnak. A Mami felezgette nekem és kiszedte a közepét. Azt nem értem miért csinálta, de egyet sem ehettem úgy meg, hogy a dundi bogyó ki ne kerüljön belőle.
Este Apuci még átvitt a Papáékhoz. Ott még jót játszottam az eső ellenére is. A hintaszékben rázattam magam és kaptam egy új mondókás könyvet is, amiből a Nagypapa szavalgat nekem. Múltkor nálunk a dalolós könyvből is csak szavalt, nem akart énekelni.
Puszi mára, holnap újra jelentkezem, Lili

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése