2009. június 28., vasárnap

Névnapozás


Sziasztok, hogy mennyi ünnep van mostanában!!!!:-) Most meg a Laci papa névnapja van. Tegnap ünnepeltük. Isten éltessen Laci Papa, boldog névnapot Neked, nagyon szeretlek!
Szóval tegnap ezért is nem írtam, mert a Papa névnapi grillpartijára voltunk hivatalosak és csak este fél tíz után értünk haza. Bizony, ilyen nagylány vagyok, eddig fent maradhattam. Igaz délután ötkor keltem, ezért bírtam ilyen sokáig. Jó volt a névnapi buli, ott voltak Icáék is, aki Laci Papa testvére, meg Ottóka és Mónika. Ők is azt tervezik, hogy legyen egy olyanuk, mint én, vagy, ahogy Apuci mondja, olyan, mint én, vagy egy kicsivel több, ott lent. Mi van? Az milyen?
Látjátok, itt a képen, épp a Papát etetem, nehogy éhes maradjon...


A mai reggel Mamival shoppingolni mentünk. Vett nekem egy műanyag izét. Azt mondta, hogy mostantól ebbe kellene a nagy, meg a kisdolgomat végeznem. Hát nem tudom...ezen még gondolkodnom kell, hogy hogyan, mert ráülni könnyen tudok, ezt a Brendonban kipróbáltam az összes ilyen ülőkén, és ez a fehér tünt a legszupibbank, de hogy én ebbe rakjak is valamit, az még a jövő titka. Mindenesetre Mami azt mondja én már nagylány vagyok, hogy bilim lehet, úgyhogy részemről majd mindent megteszek, hogy Mamiék örüljenek, legalábbis igyekszem...

MIndenkinek további jó hétvégét, puszi, Lili

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése