2009. június 26., péntek

Nagyikám szülinapja


Kedves Ági nagyi, mivel ma van a szülinapod, ez alkalomból Téged köszöntelek ma először. Boldog 64. szülinapot neked, nagyon szeretlek!!!
Képzeljétek ma megint olyan dolog történt, ami nem mindennapos. Igaz, hogy már tegnap mondta a mami, hogy reggel megyünk a doktor nénihez és hogy megszúr, de, arra nem készített fel, hogy két szurit is kapok egyszerre. Úgyhogy nagyon sírtam, vagy 5 másodpercig, mert ez nagyon rosszul esett, hogy mind a két karomat megbökte az Erika néni. De túléltem és szerencsére a Barikám is be volt készítve Mami táskájába, hogy megszeretgethessem, amint túl vagyok a bökéseken, szóval túl lehetett élni. Ezáltal most védett vagyok rubeolára, meg nem is tudom mi félékre és a másik böki meg véd a pnemococcus ellen. Na, okos vagyok? Miket tudok? A felét sem értem, de ez van...majd idővel mindenre rájövök, a lányeg, hogy bacik....engem kerüljetek, mert az én szervezetemben nincs dolgotok.












Tegnap volt nálunk a Peti és a Betti. Képzeljétek összeházasodnak szeptemberben, úgyhogy juhéjjj!! felvehetem a csini-vini ruhámat. Elhozták az esküvői meghívót nekünk, cserébe megkínáltam őket volna ropival, de inkább én akartam felfalni az egészet.
Mami reggel mondta Apucinak, hogy siessen este haza, mert kezdődik a hétvége és töltsünk együtt sok-sok időt. Remélem így lesz, mert reggel rosszalkodtam és most jóvá akarom tenni. Mikor Apuci reggel megölelgette a Mamit én közéjük álltam, hogy csakis engem ölelgessenek. Most majd kicsit hagyom őket kettesben is, hogy örüljenek. De lehet, hogy nem bírom ki, én azt szeretem, ha mindíg velem foglalkoznak.
Ja és egy nagyon fontos szolgálati közemény még mára. Málnazabáló lettem. Bárki, aki esetleg meglátogatna ne hozzon mást, csak málnát. Imádom, egy dobozzal nem is szokott elég lenni, olyan finom, hogy még vitatkozom is érte. Málna-málna-málna, a kedvenc gyümölcsöm.
Puszi, Lili

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése