2009. június 23., kedd

Lili Görögországban


























Sziasztok,

tudom-tudom, már két napja itthon vagyok és csak most írom meg a nyaralásom történetét. De higyjétek el, annyi, de annyi dolgom volt, mióta visszajöttem, hogy csak most állok neki. Először is vissza kellett állnom a rendes alvásra, merthogy a nyaralás alatt teljesen mediterrán gyerek lettem. 8-kor keltem és a második alvásom is kitolódott, így este 10-ig ébren maradhattam. Jaj nagyon jó volt, mert a parton lehetett annyi mindent csinálni este is, hogy azt sem tudom, hol kezdjem el a mesélést.
Kezdem az elején. Vasárnap indultunk ugye reggel. Az Eviékkel a reptéren találkoztunk. Nem volt külön ülőhelyünk (nekem, meg az Evinek), hanem úgy kellett minket külön odacsatolni a Mamira. Jaj a repülés nagyon jó volt. Igazából fel sem tünt, hogy hol vagyok, csak, amikor a Mami mutogatta a játékházakat az ablakban, akkor ütött szöget a fejemben, hogy tulajdonképpen én most fentről nézek mindent. A Mami és az Apuci meg elmondták, hogy nem semmi gyerek vagyok...vonaton, meg buszon még nem is ültem, de repkedni...az már megy nekem. Délután értünk Szalonikibe, onnan autóval mentünk a szállásra. Egymás mellett laktunk az Eviékkel, így nagyjából mindent együtt csináltunk. Már első nap lementünk a tengerpartra, ami, jaj, gyerekek....nagyon furcsa volt. Először is én mindíg iszom a Balcsi vizet, de amikor ebbe belekóstoltam...jaj...brrrr...még a hideg is kirázott először, ezt a vizet nagyon elsózták......
Igaz a hét végére megszoktam, de addig, meg főleg így elsőre, prüszköltem rendesen. De jókat fürcsiztünk,meg finom meleg, homokos volt a part. Sok gyerek is játszott ott. Igaz nem nagyon értettem, hogy mit beszélnek, mert valahogy másmilyen nyelven mondták, de várat építeni tudtunk így nemzetköziül is. Igazából én nem is építettem, de mindíg találtam valakit, aki felhúzott nekem egy nagyobb homokfalat, amit csakis én rombolhattam le.
Ja, igen, azt már most így előrebocsátom, hogy ha nem is sikerül mindent pontról-pontra megírnom, akkor is beszéljenek a fotók helyettem, azért is teszek fel annyit.
Szóval Evivel a parton sokat játszottunk és homokoztunk, meg nagyokat lubickoltunk. Esténként vacsizni mentünk és utána mindíg beülhettünk a kis zenélős vonatba, amiben állatok szólaltak meg, ha nyomkodtuk a gombot.

A napom nagyjából mindíg ugyanúgy telt. Reggel, mikor felkeltettem a Mamit, megreggeliztünk és elvitt sétálni. Útközben vettünk friss kenyeret. Aztán, amikor hazaértünk felkeltettük apucit. Evett ő is és már mentünk is a partra. A part nagyon közel volt a szálláshoz, csak egy percet kellett sétálni és már lehetett is homokozni és fűrcsizni. Kaptam egy olyan úszógumit, amin egy levél volt és ezalatt lehetett hűsölni, miközben pancsizni is tudtam a vízben. Mami és Apuci felváltva tologattak a vízben. Egy percre sem unatkoztam ám. És cserébe én sem hagytam unatkozni őket, végülis nyaralnak, nemigaz? Ebédre gyrost ettünk a Mami pedig mindíg ivott egy fagyis kávét utána, amiből én kiettem a fagyit. Ilyen nagyon finom dolgokat esziztünk, nem ám főzeléket, mint itthon. És a görögdinnye....az valami csudifinom volt. Villával is megkóstoltam....de így is csurgott mindenhova.
Nagyon sütött a Napocska is, úgyhogy Mami mindíg sapit hordatott velem és álandóan krémmel kenegetett, úgy néztem ki mindíg, mint egy jegesmedve a tengerparton. Délután fagyiztunk és valamit mindíg nassoltunk, amíg Apuci a fiúkkal focizott. Illetve akkor volt a délutáni szundim is, ami után belevetettük magunkat az "éjszakai" életbe. És ez így ment minden nap, nap, mint nap. Nagyon jó volt, nagyon jól éreztem magam és ha jó leszek Mamiék elhoznak engem máskor is.
Ja, kedves barátaim, meg rokonaim, szólhattatok volna az "időjárásfelelősnek", hogy ne err a 15 fokos hidegre kelljen hazajönnöm, mert a 35 fokos meleg után ez nem annyira esett jól. Ezért is aludtam hazafelé a repcsiútról. Amikor hazaértünk, rögtön kipattant a szemem és azért örültem, hogy ismerős ugatásra ébredek. Jó volt az ágyikómban aludni újra és a nyaralásra emlékezni.
Puszi mindenkinek, holnap jelentkezem,
Lili

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése