2009. június 13., szombat

Már csak egy nap az indulásig...

Sziasztok,

már nagyon "kész" vagyok a családdal együtt. a készt úgy értem, hogy bepakolva várom, hogy indulhassunk. Ezért is jelentkezem ritkábban....szóval bőröndök bepakolva, reggelre ruhák kikészítve és már csak indulnunk kell holnap reggel a reptérre. Ági nagyi már csütörtök este megérkezett és ő vigyázott rám egész pénteken, amíg a Mami az utolsó köröket futotta a postára és a patikába. Mi addig itthon játszottunk. Ma, szombaton, pedig csak készre kellett pakolnunk a bőröndöket. Ezt nem is tudom minek, nekem csak egy fontos, hogy a Barikám be legyen pakolva, mert anélkül nem alszom el és slussz. Ruha az nem is kell, úgyis a homokban meg a vízben leszek egész nap. Mami már elmesélte mi fog történni. Azt mondja, hogy felszállunk egy repülőgéppel és leszállunk Görögországban. Aztán pedig autóval megyünk egy házba, ahol aludni fogunk egy hétig. És nekem is lesz kispajtásom ám, mert Evike is jön az ő anyukájával és apukájával együtt. Nézzétek, ide megyünk: keressétek meg Sivirit, ott leszek.
Mamiék egész nap kérdezz-feleleket játszanak Apucival. Egyik kérdezi: "figyelj, és azt betetted?...." a másik válaszol .."ja, azt még nem", vagy "persze, már rég..." és ez így megy egész nap. Ez olyan jó játék? Hát nem tudom, nekem zenélős kukac még mindíg jobban tetszik.
Jaj, Franci, ha olvasol. Nem biztos, hogy gépközelben leszek, mikor elindulsz hazafelé. Légyszi vigyázz magadra és Anyukádra, meg Apukádra az úton hazafelé és nyúzd őket, hogy minél előbb találkozhassunk, ha hazaértünk mi is a nyaralásból. ....x

Próbálok majd a nyaralásból és az indulásig jelentkezni, de nem ígérek semmit,e gy kicsit már én is izgulok.
Puszi, Lili

1 megjegyzés: