2009. június 5., péntek

Sziasztok, ma kénytelen vagyok még egyszer jelentkezni, mert valami egyedülállóan új felfedezést tettem, a spájzban. Láttam már régebben is ezt a valamit a polcon, de ma, gondoltam, egy kicsit jobban szemügyre veszem és kikezdek vele. A kupakját tekergettem, de nem jött le. Na kis büdös, gondoltam, adok én neked! Biztos valami finomat rejtegetsz! Aztán elkezdtem egészben rágcsálni és egyszer csak fröccsent egyet és egy szusszanással megadta magát egy jó nagy lukban. Kipukkadt a tubus, csak úgy fröcskölt belőle és máris élvezettel felfalhattam a fele FOKHAGYMAKRRRRRRRRRRÉMET!!!
((((megj: Mamitól: Még most is büdi vagy drága pici csillagom, pedig már kimostam a kilenc fogas szádat egy párszor...:-)))))
Na, micsoda felfedező vagyok? Különben olyan finom volt, de a Mami elvette tőlem. Holnap újra körülnézek a spájzban, de résen kell lenni, mert Mami nem mindíg felejti nyitva az ajtót. Szóval volt ott mégegy tubus, egy a mainál nagyobb micsoda. Ducibb is volt és piros is, hm..biztos az is finom lesz.
Pusz, Lulu

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése