2009. június 11., csütörtök

szivárvány


Sziasztok,

életem első szépséges szivárványa. Ezt tegnap láttam a Papánál, de már olyan későn értünk haza, hogy csak ma tudok beszámolni róla. Meg amúgy is....Mamival csak a nyaralásra készülünk, vagyis bevásárlunk, pakolunk, vasalunk és ilyen nem játékos dolgokat csinálunk, de már csak három nap van az indulásig, úgyhogy megértem, hogy most annyi idő nincs Rám.
A Papa különben nagyon félt. Tegnap is például, a szokásos szerdai "kiruccanásomon", amikor ő vigyáz rám, többször is mondta "hogy vigyázzak magamra". Na de akkor Mami és Apuci minek jön? Majd ők vigyáznak rám én meg majd jól érzem magam. ...

Ez a szépséges szivárvány, képzeljétek, halkan lopakodott ám az égre, én észre sem vettem. Settenkedett. Először sütött a Nap. Aztán hirtelen dörgött az ég és zuhogott az eső, de mi nem áztunk, mert az eresz alatt ültünk és ettük a vacsorát. És aztán csak a felnőttek ujjongani kezdtek, amikor észrevettem, hogy mi történt, megjelent a szivárvány. Csudaszép volt, még nem láttam ilyet, csak a puha mesekönyvemben.

Még jelentkezem utazás előtt, puszi, Lili

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése