2009. június 4., csütörtök

Sziasztok, ma beszámolok nektek életem első igazi csókjáról. Igen, első igazi, mert Mamit és Apucit néha szájon törlöm egy jó nyálas finom pusszanccsal, de a mai igazi volt....
A csiri-biri tornán történt. A szokásosan kezdődött minden. Megérkeztünk, átöltöztünk, közben szekrénykulcsot cseréltünk a Koppánnyal, hogy Mamiéknak is kicsit bonyolultabb legyen becsukniuk az öltözőszekrényt. Aztán bementünk a tornaterembe. Ott mindenki szokásosan, dalban bemutatkozott és erre meg is tapsoltunk mindenkit. Aztán elénekeltük a "kis tornászok vagyunk mi-t". Már nagyon megy nekem a dal is és hozzá a tornagyakorlat is, csak a karjaimat nem tudom megforgatni, abban segít Mami, de a többi, a törzsdöntés, az újmozgatás és az ugrálás már nagyon jól megy. Utána megkergettük a buborékokat. Ma valami nagyon jót találtam ki. Nem a kezemmel kapdostam a szappanbuborékokat, hanem kitaláltam, hogy a számmal kapdosom el őket. Ez a többi gyereknek is tetszett, mert utánam csinálták.
Aztán mindíg van egy olyan rész, ahol lehet libikókázni és trambulinozni, no meg "gyulázni". Mi a Koppánnyal együtt libikókátunk. Pontosabban ő kezdte én meg beszáltam hozzá és ő hintáztatott engem. Nekem annyira tetszett és nagyokat kacagtam, hogy a Mami mondta, cserébe pusziljam meg a Koppány arcát és már pusziltam is volna, amikor hirtelen odatartotta a szájacskáját és rácuppantott az enyémre. A Mamiknak nagyon tetszett, mert nagyot nevettek. (Az én Mamimnak még egy bogár is beszállt a a szemébe hirtelen, mert dörzsölgetni kezdte). (((megj: nem bogár volt az aranyom, csak Mami meghatódott a kislánya első kispasis csókján...)))..........
Ez volt ma a csiri-birin, életem első igazi csókja, Vágó Koppánytól a szomszéd utcából...
A torna után hazajöttünk, ebédeltünk Mamival, aztán szundiztam. Délután nagy sétára mentünk a babakocsival. A zöldséges néninél nem tudtam paradicsomot lopni, mert mire beértünk a boltba már egyet meg is görgetett a szoknyája aljában és úgy kínálta oda nekem, tisztán. Aztán hazafelé megettem, illetve elmázoltam a fehér ruhámon. De én ezt úúúgy szeretem csinálni:-) Itthon játszottam a gyerekekkel és már megint vége egy újabb napnak. Mindenkinek nagy puszi és egy mégnagyobb mosoly, Lilitől, egy csókot kapott babától

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése