2009. július 2., csütörtök

Tisztán hagyom a bilikém

Na, kérem ez a "bili-dolog" ma a következőképpen ment. Mami este levette a pelust rólam. Kirakta elém a bilit, de hát pont nem kellett semmi, ezért futottam két kört a szobában. Aztán, na...pisilni kellett...tehetek róla, hogy nem jutott eszembe, hogy nincs rajtam a pelus....a kanapén ültem épp. Volt nagy sikoltozás.....:-)
Aztán, Apu visszakézből rádobott a bilire és sikerült belecsöppinteni két cseppet. Juj, ennek nagyon örültek az ősök. Aztán megint jöttem mentem. Az újságokat pakoltam a polcról lefeléépp és újra pissantottam, de megintcsak nem jutott eszembe a bilikém, szóval ez egyenlőre így megy nekem...nem nagyon.
Különben a mai nap szupi volt. Végre újra voltam csiri-birin, jó volt újra a barátaimmal duhajkodni. Ja, és azt tudtátok? Már négy fogam is jön egyszerre. Mondjuk fáj nagyon, de a Mami csillapítja mindenhogy és így nem is annyira elviselhetetlen. Puszi mindenkinek, Lili

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése