2010. január 11., hétfő

Süsü, a sárkány

Sziasztok, mint ahogy azt tegnap beharangoztam, ma életemben először igazi színházi előadásra mentem Koppánnyal és Sárával és megnéztük a Süsü, a sárkányt. Már akkor nagyon örültünk egymásnak, amikor még csak az előtérben vártuk, hogy elkezdődjön az előadás. Annyit rohangáltunk, hogy közös képet sem sikerült lőnie a Maminak, pedig ott voltunk mind a hárman:

én: Koppány:

és Sára


mi hárman ülünk a kezdés előtt.






Az előadás szuper volt.Jó hangosan kezdődött és egyből a kis Süsü volt a színpadon. Csak néztem-néztem mi az a sürgés-forgás a lábaim előtt. Úgy kezdődött a Süsü, hogy kinevették a testvérei. Aztán "megnőtt" a Süsü és akkora volt, mint az emberek. Találkozott a "jókirályfival" és megküzdöttek a "szép királylányért". Ott volt még a Dadus, az öreg király, a kancellár, a sárkányfűárus, a zsoldosok és a palota további lakói. Még halacskás szökőkút is volt. A Süsü kétszer is okádott tüzet és egyáltalán nem féltem. Végigtapsoltuk a dalokat, nagyon-nagyon tetszett, imádok színházba járni. A végén előjöttek a bácsik-nénik és mindenki meghajolt. Itt már mindenki jóban volt, még a sárkányfű árust sem bántotta senki sem. Így volt vége az előadásnak. 10-kor kezdődött a Süsü és majdnem délben lett vége, így Mami még elvitt a McDonaldsba, ahol a kötelező Happy Meal menüt kaptam. Viszont délutánra már annyira feldobódtam, hogy csak másfél órát tudtam aludni. De mindegy, szupi élménydús napom volt, mindenkinek ajánlom a Süsüt, hogy nézze meg, nekem nagyon tetszett. Puszi, Lili
és hogy mindenki élvezhesse a Süsü fő zenéjét ide csatolom nektek, szeretettel....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése