2010. január 5., kedd

BOLDOG ÚJ ÉVET



Hát igen-igen, még nem is írtam idén, ez azért van, mert Mamiék kitolták későbbre a lefekvési időmet egy, kettő, meg annyi, de annyi minden történt velem, hogy csak na.
Először is a szilveszteri buli.....szupi volt, Evivel, meg az ő nagymamájával töltöttem, amíg a szüleink köszöntötték az új évet. Délután játszottunk Evivel, aztán az éjfélt én békésen végigszundiztam, ő meg még fél háromkor is éberen figyelte a tv-t a nagymamájával és buliztak szilveszter alkalmával.
A szüleink másnap reggel jöttek haza, de állandóan ásítoztak, úgyhogy nem bosszantottam én sem Mamit és Apucit.
Aztán másnap Koppányékhoz mentünk. Meghívtak bennünket egy koccintós partira. Megnéztem Koppány összes ajándékát, amit a Jézuska hozott neki. Aztán meg közösen néztük a Thomasos DVD-jét.
Aztán, mivel Nagypapa is megérkezett az utazásból, a vasárnapom az övé volt. Már nagyon hiányzott, meg én is neki. Egész este játszottunk és meséket olvastunk az új könyveimből.
Ma meg képzeljétek újra nagy havazás indult. Reggel, mikor felhúztuk Mamival a rolót, még a Kitti sem tudott felugrani az ablakpárkányra, olyan fagyos volt minden.
Mami elvitt végre a szivárványba, aminek annyira örültem, hogy amint leparkolt előtte és kivett engem az ülésemből, startot vettem és csak úgy szaladtam be a barátaimhoz. És mindenki ott volt, akit szeretek. Délután meg elmentünk szánkózni a Koppányékkal, meg a Sáráékkal. Én Mamival csúszkáltam. Ő ült hátul, én meg az ölében. Egy pár csuszka után annyira felbátorodtam, hogy egyedül akartam menni. Mutogattam a szánkóra és mondtam: "Lili, Lili", de Mami nem engedett, úgyhogy kivágtam a hisztit, hát mit gondol....de így sem engedett egyedül lecsúszni.
Már rég írtam, hogy milyen sok mindent beszélek. Pl tudom, hány éves vagyok: egy (nagyon szépen mondom) és mikor Mamiék kérik, hogy angolul: akkor mondom"one".
Négyig tudok számolni és tudom melyik szín a piros, amit így mondok: "pios", sárga, vagyis "sága", zöld, ami "szőt" és kék, ami "ké", és egy csomó állathangot is tudok: iá, miáu, búúúú, vaú, beeee, röfröf, cici (ez cin-cin) és így tovább, és így tovább. Meg amúgy beszélek-beszélek egész nap.
Mindenkinek nagy puszi, Lili

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése