2010. január 25., hétfő

....

..visszakanyarodva az előző bejegyzésemhez, muszáj vagyok Mamit megdicsérni! Mert az igaz, hogy egy szurit így is kaptam, de a másodikat (ami ma a második lett volna) azt már megkaptam, csak a doktor néni elfelejtette, aki egyébként nagyon-nagyon jól ismer...csak ez a szurim, amit ma még be akart bökni, már megvolt. Szóval Mami megtalálta a kiskönyvben, hogy az már megvolt, így csak egy szurka volt.
Mondjuk tudtam, hogy ezért megyek és már készítettem a lelkecskémet az odaúton, de az ajtóban elkezdtem cidrizni. És mikor a cicimet hallgatta a karikájával, na az kész, eltört a mécses és abba sem hagytam a sírást, amíg a bökés után meg nem kaptam a hello kittis pez cukorkámat telis-tele cukkerral. Na, ezen a ponton megbocsátottam mindent mindenkinek.
Ma egy szellem felült a motoromra és kimotorozott az utcára és otthagyta a járgányom. Nem tudjuk hogy került oda a járda közepére az én csodaszép járgányom, de mikor jöttünk a szuriról ott volt. Talán a cicáim próbálták meg ellopni, csak addig jutottak. Talány. Minden esetre a Mami kétszer is ellenőrizte, hogy tuti az enyém, de az volt. Úgyhogy összeszedtük, visszatettük a garázsomba és kulcsra zártuk a fészert. Na ezt szedje ki bármelyik cicó!
Holnap szivárványkás napom lesz és délután meg megyünk Koppánnyal motorozni.
Ja, és új őrületem van. Miután Mamiék megfürdetnek, pizsibe raknak, betakargatnak még ébren szoktam maradni és anyaszült meztelenre vetkőzöm az ágyikómban. Valahogy az ügyességem akarom megmutatni nekik, hogy milyen szuperszónikusan szabadulok meg a rucikból, de Mami suttyomban, alvás közben mindig visszaöltöztet és reggel újra pizsiben ébredek, pedig imádok pucér lenni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése