2010. január 15., péntek

Hogy jön a Mikulás január 15-hez?

...hát úgy, hogy végre nálunk volt a szokásos haramia parti csütörtökön és Sára anyukája elhozta az ő fényképezőjüket, hogy Mami letölthesse a fotókat. Így tudom most közzétenni a Mikuláspartin született fotóimat. Íme:









Szóval tegnap buliztunk nálunk, itt volt Sára és Koppány is a Anyukájukkal. Akkora, de akkora kuplerájt csináltunk mi hárman, hogy Mami csak fogta a fejét. Az összes játékomat előbányásztuk a legrejtettebb zugokból is és szétterítettünk mindent a nappali közepén. Aztán vacsoráztunk, amiből ettünk ugyan egy keveset, aztán a maradékot még úgyszintén odamázoltuk a parkettra. Én nem is értem, hogy a Mami minek takarít a bulik előtt....
Ma meg azon túl, hogy vásárolni voltunk és kaptam egy csomó színes felsőt, Anyu elvisz a bőrgyógyász nénihez, mert csúnya pöttyök jelentek meg rajtam mindenütt és sebesre kaparászom magam egész nap és még álmomban is. Éjjel még a pizsamámat is leveszem álmomban, hogy jobban tudjam vakarászni magam. Nagyon nem szeretek doktor nénihez járni, de annyit Mami megígért, ez a doktornéni nem a szurkálós "fajta", úgyhogy kicsit nyugodtabb vagyok. Ja, igen, nem is írtam, a szivárványban van két új pajtásom. A Gáborka és a Noémi. Mindenkit befogadtunk és szeretünk. A Félix meg olyan gálás lovag, és azt hiszem szerelmes is belém, hogy megígérte csak és nekem kizárólag ad majd az epres gumicukrából, amit azért kap az anyukájától, ha végre sikerül a wc-be nagydolgoznia. Hajrá Félix én drukkolok neked!
Ma még jön hozzám a Laci Papa, hogy megtanulja hogy kell este fürdetni és lefektetni, mert holnap Apucit meg Mamit elengedtem egy koncertre, de csak azzal a feltétellel, hogy éjjel hazajönnek és tőlük is kapok jó éjt puszit, mint mindig. Mindenkinek jó hétvégét kívánok, puszi Lulu

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése