2010. január 26., kedd

Ma...

...szóval...ma...
"Anya....anya" kiabálása ébredéskor és várni az Anya robotot, aki csipás pillákkal rám mosolyog és üdvözöl, hogy felébredtem---megvolt
Iszi, a Magyar népmesék alatt ébredéspontig---megvolt
Öltözés, majd indulás a szivárványkába, gyerekek egrecéroztatása, puszi Alexiának---megvolt (Félix nem volt)
Délutáni alvás előtt, mikor már az ágyban vártam a délutáni álommanót, hát nem jött, ezért a kedvenc szórakozásom a pucérra vetkőzés és ágyba pisikélés, majd "Anya...Anya"- kiabálása, majd Anya hangos kiabálása, azért mert bepisiltem---megvolt
Egy nagy alvás, fél négyig---megvolt
Koppány értem jött, haramiáskodtunk, döngettünk a motorral a főtéren---megvolt. (Itt engedtessék meg, de megjegyzem, hogy két dolgot nagyon sajnálok. Ád egy, hogy nincs még hosszú hajam, mert úgy az igazi, ha már döngetem a motorom és repesztek a főtéren, hogy csak úgy lobogjon a hajam, de nem megy...:-(még, ád kettő, a Koppány gyorsabb nálam és mindig lehagy, így látszik, hogy ő még vagányabbul dönget előttem, ezt még gyakorolnom kell....
Pogi evés, üdítő ivás, hűtőspult üvegének összefogdosása, sütiknek való kiabálás---megvolt
Pincérnénik agybajba való kergetése---megvolt
Játék este, mosdás, kádba kakilás, visongás Mami részéről, engem vízből kikapás és letusolás, majd megbocsátás és éneklés, valamint szundi előtti nagy puszik Mamitól---megvolt.

És az, hogy levetkőztem e miután Mami betett az ágyba, az már csak az én titkom:-)

(Mami reménykedik, ha felmegy, lesz Lulun pizsama és pelenka is, annyira nem tetszik ez az új játékod Lulus)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése