2010. január 8., péntek

Ónos eső és előszörre sikerülő ez+az

Sziasztok, ma két dolog is történt velem, ami még soha előtte, így alig bírom ki, hogy megosszam veletek...
Először is reggel életemben először (és akit zavarnak a hátsófertályos részletek ne olvasson tovább) belekakiltam a bilimbe. Csak így, mindenféle figyelmeztetés nélkül egyszer csak megtörtént. Mami nagyon büszke volt rám, körbetáncolta a művemet és mindjárt hívtuk Aput is a jó hírrel. Mami mondta, hogy nagyon ügyes nagylány vagyok és azt ígérte nyáron teljesen leszoktat a pelusról. Erre azért kíváncsi leszek, de mindent bele Mami én veled vagyok.
A másik, és ez nem igazán passzol a kakis témához, de mit csináljak.....először ettem meg úgy az ebédemet, hogy mindent, amit kaptam megettem a tányérról. Jó-jó. Nem volt nehéz dolgom, csirke volt sült krumplival, ketchuppal, meg éhes is voltam, így befaltam mindent, úgyhogy másodszor láttam ma, az én Mamikámat könnyektől párás szemmel tapsikolni nekem.
Délelőtt jégpálya alakult ki az esőnek következtében, úgyhogy nem is volt sok jobb dolgunk, megsütöttük az almás sütiket. Igaz én nem kóstoltam, mert még forró volt ebédkor, de biztos finom lett, mert mi csináltuk Anyával. Majd délután tesztelem.
Mindenkinek jó hétvégét, puszi, Lili

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése