2010. január 31., vasárnap

Csonttá fagyott a Balcsi


Bizony, nem csak az arcom fázik, hanem a Balcsi is és ezért teljesen összehúzta magát és befagyott. Tulajdonképpen erre már tegnap rájöttem, amikor Apu levitt engem oda, ahova egyébként úszni jártunk nyáron. Először furi volt, hogy csúszkál mindenki és szánkózik a jégen, de hamar belendültem és végigcsúszkáltam a délutánt, miután lepantomímeztem, hogy valójában mit is kell ilyenkor csinálni..
Ma is kimentünk a "vízre", de ma vittük a Mamit is és együtt ültünk a szánkóba, Apu meg szaladt velünk. Fú, nagyon élveztem, nagyokat nevettem. És nagyon érdekes volt az is, hogy nagyobb gyerekek és felnőttek olyan furi izén még jobban tudnak csúszni. Olyan fényes valami, ami a cipő talpából nő ki..... Ja és volt egy csomó nagyfiú, akik Apu szerint hokiztak, szerintem meg a hóember szén-szemét pöckölgették egymásnak egy bottal. A kesztyűmet természetesen most sem voltam hajlandó felvenni, nem tudom, nekem annyira nem tetszik, hogy nem tudok vele fogni, hogy inkább addig nyávogok Maminak, míg megunja és levehetem...
Aztán én is próbáltam Mamit húzni a szánkón, de nem ment, így a Bá-t húztam, ami jobban ment, bár szegény Ba kifeküdt a nagy hidegben...
Este a Laci Papához mentem át játszani. Már nagyon várt engem, a játékaim sorban állva várták, hogy játsszam velük. Aztán vacsorát is csinált nekem a Laci papa. Nála mindig olyan jókat eszem....sonkát, szalonnát, kolbászt, hagymát.....Mami ezeket biztos eldugja, mert nagyon ritkán kerülnek elő, pedig imádom....
Mindenkinek szép estét, puszi, Lulu

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése