2009. július 22., szerda

Jövök-megyek-strandolok-nyaralok


Tényleg ez van, minden nap: jövök-megyek-strandolok-nyaralok
Délelőtt elintézünk mindent, mint bevásárlás, postára menés...stb, aztán ebéd, utáni szundibundidundi és jön is értem a Koppány és megyünk a strandra. Minden nap csomó havert szedek össze magam köré, mert én mindenkivel jóban vagyok. Összeszedem szépen a lapátokat és mindenkinek a homokvárába besegítek kicsit. Koppányt néha féltékennyé teszem és ilyenkor szalad utánam a kék locsolóval -ami mindkettőnk kedvence -hogy azzal csalogasson vissza magához.
Aztán 7 körül hazajövünk és zutty be a kádba és utána az ágyikómba. Tényleg ezt csináljuk minden nap és szuperul érzem magam, nagyokat kurjantok, ha meglátom a Balatont és annyira várom már, hogy túl legyünk Mami idegesítő szokásán, hogy végre leérünk a strandra és még levetkőztet, meg beken engem, pedig már szaladnék is be a vízbe. Jaj, majd ha nagyobb leszek, minden másképp lesz...:-) Direkt csakazért is először pancsizom majd és utána kenekeckedem. Egyébként Mami mondja, hogy nagyon szépen megtanultam hisztizni. Nem értem miért mondja, mert csak annyit csinálok, ha valami nem tetszik, leülök a földre, sírok és csapkodom a levegőbe. Ez most miért olyan nagy dolog?
Ma, szerdán nem voltunk a strandon, hanem délelőtt a Marcival játszottam, délután meg a gumi mendencémben pancsiztam. Aztán délután a nagypapánál is voltam, ahol próbára tettem, mert odarottyintottam az orra alá. De megoldotta...:-)






Ja a Mami meg énekelt valamelyik nap ebéd közben, biztos azért, hogy végre gyorsan megegyem az ebédet. Hát látjátok a véleményem:
Puszi mára, jó éjt, Lili

1 megjegyzés:

  1. Monkuci hát ez a gyerek annyira Tüncike! Édes nagyon. Írtam e-mailt remélem megkaptad. Még írok. puszi széleskriszta

    VálaszTörlés