2009. július 28., kedd

Tegnap volt a névnapom


Sziasztok,
képzeljétek tegnap volt a névnapom. Igen, már a második LILIÁNA nap volt az életemben. Sajnos tegnap és előtte egy pár napig nem tudtam jelentkezni, mert a gépünk elkapott 38 darab vírust és a Gyula mire kipucolta, sajnos már el is telt a névnapom. Igyekszem azért emlékezetből leírni. Az tuti, hogy sokáig aludtam, mert már fél kilenc volt és Apuci már elindult a munkába. Ezért Mami adott egy dobozt, ami közös ajándék volt Apucival. Kaptam egy egész rózsaszín étkészletet, szeletelhető gyümölcsöket, egy pónit és egy talicskát is. Egész nap ámultam-bámultam a sok ajándék láttán. Délután Mamival sütit sütöttünk, hogy megvendégeljük a barátaimat. Itt volt a Koppány, az Edina, Gergő és Marci. A Sárát is hívtuk, de sajnos a Mami nem érte el az ő Mamiját.
Koppánytól is nagyon szép ajándékot kaptam ám. Egy nagy doboz kekszet, egy szívecskés tartóban hajbavalókat, egy rózsaszín hajpántot és egy színes kendőt, ami mindig rá fog emlékeztetni, mert Koppány sokat hord kendőt. Ilyen aranyos az én pasikám, ennyi mindent kaptam tőle. A délutánt végig haramiáskodtuk. Medencéztünk és kipróbáltuk az összes játékomat, amikre általában irígykedtem egy kicsit.
De nagyon jó volt a névnapom, nagyon tetszett, reméltem, hogy ma is ajándékokra ébredek, de sajnos ma nem kaptam újabbakat.

Puszi, Liliána

1 megjegyzés:

  1. Lilike utólag is boldog névnapot kívánok neked! Kriszti néni (az én ajim még úton van, nemsokára megkapod) sokszor puszillak téged is meg mamit is.

    VálaszTörlés